Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Musikkinnslag på Førkveld


oldskoolstuff

Anbefalte innlegg

jeg så programmet, men så ikke hvordan det var.... så veldig ut som noe fender kunne ha laget.... men han hadde EMG pups da :D DET så jeg :P

Eg og syntest det sto emg på PU ,men ser at SD er nevnt over ,Såg ut som aktive PUèr iallefall :blink:

EDIT: Var det Mads Eriksen som spelte her? (litt treg)

Endret av oldskoolstuff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg og syntest det sto emg på PU ,men ser at SD er nevnt over ,Såg ut som aktive PUèr iallefall :blink:

EDIT: Var det Mads Eriksen som spelte her? (litt treg)

mhm, var han ja. Kunne ha sverget på at det var EMG, men hvis noen av de pro gutta her sier det var SD så må jeg vel bare møye meg for det... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mhm, var han ja. Kunne ha sverget på at det var EMG, men hvis noen av de pro gutta her sier det var SD så må jeg vel bare møye meg for det... ;)

Er nok ingen av "pro gutta" her, jeg bare sjekka lista til Mads. Kan jo godt hende han har EMG selv om det står SD på siden hans :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry meg, men fy for en grusom leadtone han hadde der :P

Ja, gud bedre, det låt jo som om han var putta inn i en liten blikkboks og klimpra på ei sag og sa "unnskyld at jeg er til, men jeg har blitt bedt om å spille dette her, så jeg bare må..."

Mulig det er noe med miksinga til NRK også, men ja, lyden var ikke en Eriksen verdig spør du meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.