Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Utgivelsen er klar! Hehe


leo

Anbefalte innlegg

Da har jeg fått meg soundclick konto og begynt å forske litt rundt med CoolEditPro2. Ettersom jeg ikke har spilt inn noe særlig nytt får dere her en låt som er tatt over fra waw. Miksing er ikke gjort så volumet kan være så som så på forskjellige elementer. Det er en stund siden den ble tatt opp så ikke vær for harde hehe.. Må også si at så vidt jeg husker var det ren improvisasjon tatt på et opptak. Men kos dere :mrgreen:

Ja og forresten det er backing track av Andy Timmons.

Håper det funker nå da :wink:http://www.soundclick.com/bands/8/leo1music.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortsett ifra et par rare noter et par steder nå og da synes jeg dette høres nesten profft ut. (har dog ikke hørt orginallåta, så vet ikke hvor langt du går utenfor)

Veldig bra, eneste jeg har å si annet enn bra er at det ble litt langdrygt for meg (men så hører ikke jeg så mye på rene instrumentaler... blir fort lei... Ren fooling around eller flere takes på noe??? (synes lyden skiftet brått innimellom)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt det er en stund siden og jeg går ikke etter orginallåta i det hele tatt. Sikkert noen rare noter, og mange rare skifter ettersom jeg prøvde noen forskjellige lyder, egentlig ikke noe forsøk på å lage en sang, bare litt spilling liksom. SKal legge ut noe mer låtmessig snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt innestengt , men det er jo på opptaket , ikke på spillinga. Syntes det er mye fint ute å går .. Har noen løp som går litt for fort for fingra nå og da så det blir hakkete , men vi kaller det sjarm .. topp stemning! (ps. kan jeg stikke av med BackingTracket ditt?)

syntes vrenglyden du bytter til har ALT for mye clean signal i seg (høres ut som du blander clean og vreng her)...

Du har mange av de små triksa som timmons gjør mye .. mange MINI-bender som gir det litt spenst osv ... mye fint .

grattis

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt fortsettelse av min;

De Timmons sakene var det første jeg hørte også. Syns liksom det høres ut som om Timmons gjør en slags liten bend som høres litt ut som en overtone uten at det er det. Og så hører man selve plekterslaget veldig godt. Aner ikke åssen man gjør det, men du gjorde noe av det samme på denne sangen. Fint egentlig.

Kronglete forklart men :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syntes vrenglyden du bytter til har ALT for mye clean signal i seg (høres ut som du blander clean og vreng her)...

grattis

Nilsefix

Hmm.. Interessant. Når i sangen da?

Vet det er litt hakkete noen plasser, men har bedre teknikk nå enn da jeg tok opp det der hehe *skryte*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skal gjøre det snart når jeg får tid. Men har ikke tid til å begynne å mikse ordentlig å sånn før om noen helger.

Nå er det full fart med bandet før vi skal ha konsert på Smuget i Oktober.

Dessuten blir det sikkert litt annerledes siden det var ren improvisasjon tatt på ett take.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.