Gå til innhold
Wooper

Wave til Mp3 konverterer

Anbefalte innlegg

Jeg har en del Wave filer jeg gjerne skulle ha gjort om til mp3. Noen som vet av noen konverterings program eller no sånt jeg kan bruke?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søk på nettet. Plenty gratis-programmer som gjør det. Det er vel heller ikke umulig at du har et eller annet program på maskina fra før som gjør det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søk på nettet. Plenty gratis-programmer som gjør det. Det er vel heller ikke umulig at du har et eller annet program på maskina fra før som gjør det?

Lettere sagt en gjort. Jeg satt her i vinter og forbannet meg over utallige "gratis"-versjoner som viste seg å være trials! Faen for noe drit. Selv bruker jeg Monkey Media.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har og leita i den skauen der, og det å "søke på nett så finner du" er ikke bare lett. Mange er trials, mange legger inn "knepp" og "klikk" frem til du kjøper osv, osv.. Så finner du et du blir fornøyd med, SI IFRA :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audacity er den beste som finnes. Det er jo egentlig en audioeditor, da. Og flerspors opptager med VST-støtte.

Skal man ha ren konverteringsprogramvare, er det "Super" som gjelder. Det programmet konverterer fra hvasomhelst til hvasomhelst. Men vær forberedt på et grusomt grensesnitt, og totalt psyk netlastingsside.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Razorlame frontend + lame = det beste for en nerd.. EAC er forøvrig verdens beste ripper.

Skal du ha noe veldig enkelt for å konvertere et par filer, er ikke jeg mannen å spørre..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.