Gå til innhold
Yngtchie Blacksteen

Anton Oparin er blitt 15 år gammel

Anbefalte innlegg

Så den lille duden på NAMM. Fy fletta for en teknikk!!! Skal bli morsomt å se hva han kommer opp med etter hvert.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faen for en unge! Har lyst til å si noe negativt.. Men dette er jo bare fantastisk bra. Misunnelig!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, blir alltid litt misunnelig når det kommer til slike "vidunderbarn", eller hva man skal kalle det, men han skal absolutt ha creds for å ha nådd et slikt nivå såpass ung. Vi alle vet jo hvor mye øving det faktisk kreves - ingen fødes med så bra tekniske ferdigheter, får å si det slik.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe som vil kjøpe gitarene og ampen min? -_-

Hehe, kommer litt an på prisen... :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Äh, se på han, han kommer ju ändå inte att få några coola rockchicks.. möjligtvis dregglande gitaristmannfolk, men hur kul är det? Se där, det gick att säga nåt negativt, man måste bara försöka ordentligt :) .

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Äh, se på han, han kommer ju ändå inte att få några coola rockchicks.. möjligtvis dregglande gitaristmannfolk, men hur kul är det? Se där, det gick att säga nåt negativt, man måste bara försöka ordentligt :) .

Han slipper jo alle penicillin-kurene da :) Da var det jo positivt allikevel.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Russer vett, bloddopa siden han var 3 for å få insane stamina til å trene teknikk!

Jeg hater vidunderbarn, selv om det er kult å se på;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

+1 :angry:

Jeg har ikke det problemet at jeg får lyst til å legge ned gitaren bare fordi jeg ser noen som er bedre enn meg teknisk. Da blir jeg bare inspirert til å øve videre og forbedre spillinga.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ai ai ai....Blendende spillling...

Men til vårt forsvar kjære forum-brødre.... Ingen attitude som tilsier at her vanker det groupies; som TUFFTUFFTUFF sier ;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.