Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Nilsefix - Confidential


Nilsefix

Anbefalte innlegg

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bare ta et kult ord, og skriv det med noen fine bokstaver. Her er et par forslag jeg fikk skvist ut etter å ha vært våken i 26 timer.

Noen er litt annerledes, men smak på de.

The Gaze

Treefinger

Tudon (the untimely demise of nils)

The National Anthem

Megalomania©

Hourglass

A Chronicle of Silence

Og hvis du liker Seinfeld;

The Denoganizer

The Son of Dad

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm ...

er det sånn at det egentlig var en insult som jeg ikke tok og jeg bør bli litt sur?

Nei.

eller kan jeg nå si "hei! det var egentlig litt kult!!" ..

kult forslag! ... tenke på saken .. er det noen andre som heter det tro?

Nilsefix

Ja.

er det noen andre som heter det tro?

Nilsefix

Trolig ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for all bra feedback..

Jeg blir visst mindre og mindre gitarist ;) hehe .. Konser jævli mye på stryker-arr i det siste (and as you can tell , i have to practise more :)) og syntes det er jævli kult. Passer ikke så godt inn med gitar i det lydbildet der syntes jeg .. Kan være det blir litt tid til dere hører gitaren min igjen , selvom jeg egentlig skal lage en EP ut av det Dark Rain er en intro til , vi får se ..

Leo , trommene er lagd med samples osv fra Spectrasonics Stylus .. mye kule trommelyder , mye tøffe lo-fi ting osv .. Og det kule med beaten her er jo low-pass fade-in'en :D hoho som jeg digger det (thank you Røyksopp som lærte meg hvor kult det er ;))

....

igjen .. takker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for all bra feedback..

Jeg blir visst mindre og mindre gitarist ;) hehe .. Konser jævli mye på stryker-arr i det siste (and as you can tell , i have to practise more :)) og syntes det er jævli kult. Passer ikke så godt inn med gitar i det lydbildet der syntes jeg ..  Kan være det blir litt tid til dere hører gitaren min igjen , selvom jeg egentlig skal lage en EP ut av det Dark Rain er en intro til , vi får se ..  

Leo , trommene er lagd med samples osv fra Spectrasonics Stylus .. mye kule trommelyder , mye tøffe lo-fi ting osv .. Og det kule med beaten her er jo low-pass fade-in'en :D hoho som jeg digger det (thank you Røyksopp som lærte meg hvor kult det er ;))  

....

igjen .. takker

Hvor mye koster Spectrasonic? Hvis det koster noe da? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.