Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

gitarist søker band i Bergen te Rock & blues


maksmekker

Anbefalte innlegg

Hei

Gutt 22 ønsker band til å spille rock og blues og det som måtte utvikle seg.

Har spilt gitar i 5år. kan være med å synge men er ingen måltrost. Mine inspirasjoner er:

Eric clapton, SRV, Pink floyd, Jimi Hendrix, Led Zeppelin, mark knofler og dire straits, John Mayer, metallica, you name it.

Elsker musikk og ønsker å dele det med andre.

Ingen tidligere erfaring sett bort ifra jamming med fattern sitt kompis band da jeg var innleid til solo/improv, mangler også et godt lokale.

Gi meg en lyd visst du er interressert^^

email eller facebook (legg ved at du søker band visst du skal legge meg til): richardespeseth3@hotmail.com

bruker ikkje msn.

Mvh

Richard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du trenger en rytme-rockegitarist så er det bare å sende en melding!!

Er litt rusten, men som man sier, har man lært å sykle, så kan man stå på ski hele året!!

legg igjen en beskjed på profilen, eller send mail på enema_of_the_cows@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde ikke du spilt i 5 år når vi var i militæret? som er ca 3-4 år siden? :P

hadde hatt gitar i 4år.. spilt alt for lite.. først etter milten begynte eg skikkelig.. men det har ingenting å si;)

Har du en nedre aldersgrense?

Er 16 blir 17 om noen måneder...

kan funke fint det:) gir deg en lyd;)

Du virker jo helt klart som em intressant type å spille med da.. Om du fremdeles trenger en bassist rundt august så må du bare gi meg en lyd.

bassist er alfa omega, gir deg en lyd:)

Om du trenger en rytme-rockegitarist så er det bare å sende en melding!!

Er litt rusten, men som man sier, har man lært å sykle, så kan man stå på ski hele året!!

legg igjen en beskjed på profilen, eller send mail på enema_of_the_cows@hotmail.com

sender deg melding:)

Jeg og er muligens ledig til høsten, får se.. Kunne tatt meg av leadsa. Men vet ikke helt ennå hvordan det går med bandet mitt til høsten.

alright! kan sikkert lære masse av deg:) og jamming blir jo ALDRI gammelt! gir deg en lyd;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hey, ser bra ut det her, jeg er går også ledig for tiden. Spiller bass, evt. vokal, men foretrekker å kunne fokusere på en av delene:p

Bor i sentrumsområdet, har en kåk vi kan jamme i også, gir deg en lyd på facebook ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.