Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

80 talls gitarer


franklinMT

Anbefalte innlegg

Forresten noen som om det er noen stor forskjell fra Vandenberg til V-type modellene til Peavey? (bortsett fra pickup oppsettet..)

Og er det noen som har noe spennende å si om Peavey G90?

Har forstått det sånn at G90 modellen ikke var i produksjon så veldig lenge og ikke er så lett å få tak i...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Har en sånn ordentlig en med TransTrem så jeg er kul som Holdsworth B)

Da kommer det uungåelige spørsmålet: Hvor kul er EGENTLIG Holdsworth? :lol:

Forresten mener jeg å huske en "kul" Paul Stanley med en slik Steinberger sent på 80-tallet? ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eddie er kul i dag også! Gitaren er jeg fortsatt usikker på.... :D

Sshhhhhhhhh.....

Jeg kjøpte den faktisk kun for å ha den med på fly og det er den helt genial til. Du har sett gigbagen eller?

I tillegg er jo Transtrem'em helt insane. En gjenganger med alle som prøver den er at de spiller to bånd for høyt helt automatisk uten å tenke over det. Oppå toppen er det litt som å ramle utfor en skrent. Halsen er silkemyk og gitaren har sustain som få andre. På 80 tallet prøvde jeg en sånn Vito Bratta har GAS litt på en sånn ass men de var jo svindyre dengang:

Vito%20Bratta%20Stb-1.jpg

Is that lipstick? Holy schmoly.........

http://www.youtube.com/watch?v=DaT8is6b3QA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte den faktisk kun for å ha den med på fly og det er den helt genial til. Du har sett gigbagen eller?

Hvor stor er den i gigbagen? Jeg trodde det nesten var umulig å få en gitar med på fly med dagens carry-on begrensninger?

Eller er de veldig short scale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sshhhhhhhhh.....

Jeg kjøpte den faktisk kun for å ha den med på fly og det er den helt genial til. Du har sett gigbagen eller?

I tillegg er jo Transtrem'em helt insane. En gjenganger med alle som prøver den er at de spiller to bånd for høyt helt automatisk uten å tenke over det. Oppå toppen er det litt som å ramle utfor en skrent. Halsen er silkemyk og gitaren har sustain som få andre. På 80 tallet prøvde jeg en sånn Vito Bratta har GAS litt på en sånn ass men de var jo svindyre dengang:

Vito%20Bratta%20Stb-1.jpg

Is that lipstick? Holy schmoly.........

http://www.youtube.com/watch?v=DaT8is6b3QA

Jeg drømte også om Steinberger`n til Bratta, og ESP strattene hans!

Kjøpte meg en ESP strat og tok ut midtsinglecoilen og satte på Floyd for å herme ESP`n i "Wait" videoen :D

"Frenchie`n" til DeMartini er absolutt blandt de kulesteste, liker kamikazebomber saken hans og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.