Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Knutsen og Ludvigsen tribute


GoodGod

Anbefalte innlegg

Etter å ha lest de triste nyhetene om Ludvigsen i avisene de siste dagene så måtte jeg bare laste ned den første plata jeg noensinne eide som barn.. nemmelig "Juba Juba" fra 1983.

Har nå hørt igjennom den et par ganger og har spesielt bitt meg fast i låta "Måneland", en utrolig fengende låt.. så.. jeg har nå tatt opp min egen versjon i en litt mer moderne innpakning, og deler gjerne resultatet med de som måtte være interessert i en lytt:

http://www.madskymre.com/mads_kymre_-_maaneland.mp3

Liker eller liker ikke? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du sliter litt med vokalvibrato, og noenganger bommer på notene, men ellers synes jeg det var fengende og bra!

synes kanskje du går til grunnnote litt ofte når du synger og, men det kan være en smakssak.

Endret av Kjutte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du sliter litt med vokalvibrato, og noenganger bommer på notene, men ellers synes jeg det var fengende og bra!

synes kanskje du går til grunnnote litt ofte når du synger og, men det kan være en smakssak.

Heisann. Skulle brukt bedre tid på vokalen, men denne låta brukte jeg faktisk under 3 timer på fra begynnelse til slutt, så det ble et virkelig hasteprosjekt :) lite bruk av v-vocal ble det også, så er noen sure noter her og der.. samtidig synes jeg en vokal får mer liv med litt vibrato, men det er en smakssak. Hører også at vibratoen min er off, spesielt i andre vers. Bare sånn til slutt, hva mener du med at jeg går til grunnote? skjønner ikke helt hva du mener...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

at du ofte ender vokalfrasene dine på samme note. :)

Ahh :) meget mulig.. dette er jo vel og merke ikke mi egen låt så har stort sett holdt meg til de orginale notene, men godt mulig jeg gjør det i egne låter også.. det er egentlig ikke noe jeg tenker over..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.