Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vikingitar


Anbefalte innlegg

  • Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Hejsan

Ja nu har jag äntligen börjat att handmåla kroppen så nu är grunden stort sätt klart, ska fyllas på med ett lager vitt igen med en finare pensel

för att justera finliret, sedan blir det nog att lägga till ett par färger oxå , ja vi får se det ger sig själv under jobbets gång =)=)

20100610535.jpg

20100610538.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du har lagt på lakken men pensel slik som her, så blir det jo ujevnt, uansett hvor nøye man er. Regner kanskje med at du skal på med klarlakk etterpå. Våtsliper du da den hvite lakken før det er klart for klarlakk, eller hvordan unngår du ujevnhetene?

he he bra du er oppmerksam castorfiber , ja den blir ujevn og det er meningen att den skall vere det,ikke speilblank derfor har jeg mattsvart botten på den , det her er ett tema som

jeg synes skal vere litt töfft og att den skal slites ned fortere så den får ett enda bedre intrykk og att håndmålet er håndmålet .

Det her skall vere en gitar som skal brukes og ikke pusses på om vi sier det sånn he he. Jeg maler med pinstripefarve som er veldig tålig og tror att det kan bli bra når det er klart, med en viss hjemmesnikkra fölelse .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Nå lurer jeg litt....

Hvordan går det med dette spennende prosjektet om dagen?

hejsan ja det ligger nede litt nå er jo så mye annet som skall bli klart nå på sommeren med huset :o

Thats the life. he he he men visst skall den blir klar men har ikke satt noe dato på det , så du får nok vente en stund til. :P:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.