Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vikingitar


Anbefalte innlegg

  • Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg synes jo vikingen og formen er stilig, men er litt usikker på om man får samme inntrykket når bridge, pickups, knotter og strenger er på.

Ikke bekymre deg for at man skal få nazi-assosiasjoner. Jeg for min del synes ikke vi skal la nynazister få gleden av å kapre symbolene fra vikingehistorien vår. Det er gjennom musikk og tekster man får fram hva man mener.

samme metode å lakke på som her?

MummyOriginal.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vikingasymboler har använts i många år men det har väl kanske mest använts av ehh.. litt harry folk (i alla fall i Sverige, i Norge vet jag inte). Ja, men det är ju jättebra om det har förändrats, det var på tiden :) . Jag menade absolut inte vara negativ till projektet så jag hoppas att det inte uppfattades så. Jag kommer att följa tråden med spänning och jag hoppas på många bilder :) . Haiticastern var förresten råfin.

he he he nej jag tog det inte negativt så det är lungt :) Forstår vad du menar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig synes jeg du burde bygge inn den viking-pedalen i gitaren, med en liten bryter for å skru den av og på. Instant vikingmetal rett inn i selv den dårligste amp ;)

Ellers et knallkult prosjekt. Gleder meg til å se resultatet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig synes jeg du burde bygge inn den viking-pedalen i gitaren, med en liten bryter for å skru den av og på. Instant vikingmetal rett inn i selv den dårligste amp ;)

Ellers et knallkult prosjekt. Gleder meg til å se resultatet!

det hadde faktisk vert geialt.. Det er ikke det vanskeligste i verden å få til heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hejsan

En liten uppdatering.

I dag fick jag hem Al-ämnet som ska bli kroppen

20100428485.jpg

Sedan var det bara att rita av konturerna av vikingahuvudet med overheadprojektorn

20100428486.jpg

och vipps så fans det en början till kroppen men åste åka till svärfar och låna bandsågen en sväng =)=)

20100428487.jpg

japp det var allt för den här gången. forts följer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende, dette. Ser ut til at du skal skjære ut formen på frihånd istedenfor å bruke håndoverfres og å lage en fresemal først?

ja det blir båndsag som får gjöre jobben her :) så det får bli en tur til svigerfar i morgen og få saget ut kroppen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej igen

ja i dag var jag hos svärfar på 87 bast och han kunde inte hålla händrena i styr så han fick såga ut kroppen :D

hmm otålig gammal möbelsnickare he he men han klarade det med glans :thumbup: så nu är det kvar en massa

slipjobb av sidorna så nu blir det ett uppehåll i tråden :thumbdown:

20100429488.jpg

20100429489.jpg

20100429490.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.