Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ezdrummer - Abbey Road 60's/70's Drums


Anbefalte innlegg

Videoen er ikke deres store salgspunkt... det er jeg enig i.

Ja, de samplet lyden i ett rom de er stolte av... men hvordan fungerer dette programmet i praksis?

I motsetning til Ezdrummer og Superior Drummer, så finnes det ca. ingen informative videoer om hvordan en kan bruke dette programmet.

Dette er ett problem med en del plugins... hvorfor skal jeg gidde å bruke 1000NOK+++ på noe som har fått svært liten omtale og det finnes svært lite info og demoer på. Men det kan vel kanskje være en grunn til det ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut.. det trenges da null "Informative videoer om hvordan en kan bruke dette programmet" videoer.. Dra programmet inn i et "musikk programm" om du vill kalle det det, oprett en MIDI track, og kople pluginen på der.. Så bruker du trigger eller musa på pianoroll for å lage beats..

det er likt for omtrent Allesånne plugins.. resten av infoen ligger jo i den videoen du posta der..

er også litt små lei EZ, og Rom micene de brukte på inspillinga av Abbey drums virker fantaaaaastisk bra..

Men hvis du allerede har EZ / Superrior ser jeg ikke den helt store overgangen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bruke musa er egentlig ikke ett tema med mindre en kan lage seg slike "bokser" med beats... eller bruke dra/slipp prinsippet på ferdige slike og modifisere.

Å spille inn beats selv er selvsagt det beste, men da bør jeg bruke ett midi-keyboard eller en annen midi interface dings til å styre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bruke musa er egentlig ikke ett tema med mindre en kan lage seg slike "bokser" med beats... eller bruke dra/slipp prinsippet på ferdige slike og modifisere.

Å spille inn beats selv er selvsagt det beste, men da bør jeg bruke ett midi-keyboard eller en annen midi interface dings til å styre det.

Selvsakt er det best å spille med trigger ja : ) men som sagt, det er så simpelt å bruke at du ikke trenger mer en en mus.. det var vell det jeg skulle frem til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.