Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

GJØVIK!


yeahnz

Anbefalte innlegg

halla!

Jeg er femten år og har spilt gitar i to. Jeg er interessert i klassisk rock, rock og hardrock. Ikke noe av det nye kings of leon crapet. Aerosmith, GNR, Zeppelin, Montrose, Skid row. Mer i den duren der.

Jeg er interessert i å starte ett band for så å se hvordan det går. Søker vokalist, rytme, trommis og bassist.

Jeg tenker at bandet blir tatt mer seriøst i juni, for i april og mai har jeg fullt opp med forberedelser, klassetur og eksamen.

Du når meg på: jensst@live.no

Facebook: Jens Svendsen Thorbjørnsen (http://www.facebook.com/?ref=logo#!/profile.php?id=100000153022292&ref=profile)

Ta kontakt om du er interessert. Hadde vært artig og fett!

Snakkes

-Jens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du medlem på rockeverkstedet? Der bør det jo absolut være mulig å finne seg noen å spille med :)

Hvis du ikke er medlem der, ring Jarle og spør om det er noen der som trenger en gitarist! Eller stikk innom :)

Flytter forøvrig denne til møteplassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du medlem på rockeverkstedet? Der bør det jo absolut være mulig å finne seg noen å spille med :)

Hvis du ikke er medlem der, ring Jarle og spør om det er noen der som trenger en gitarist! Eller stikk innom :)

Flytter forøvrig denne til møteplassen.

Er på rockern vett. Jarle er lærern min, fet type. Skal forhøre meg rundt der også. Men tenkte jeg skulle høre her først ;)

Takker for hjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.