Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

noen som vet om en recorder som er nok til sang, gitar, bass og trommer?


Anbefalte innlegg

Jeg tror du bør ta en titt på min tråd før du lager din egen... Den heter: "Noen som vet om en opptaker som er nok til sang, gitar, bass osv?"

Her har du en link:

Faren din har dessuten en veldig fin opptaker som har mange flere muligheter enn du trenger, så denne tråden er ikke til noe fordell for deg.

Her er det du kanskje vil ha svar på:

Til bare gitarstemmer (Bass/lead-gitar/rytme-gitar) vil jeg anbefale Boss br600. Har ikke prøvd den, men sett en demo på youtube.com

Her har du den:

Den koster i overkant av 2500,- (Tror jeg) og har innebygd trommemaskin hvis det er til hjelp.

Denne tråden kan slettes Greener, hvis du vil ta deg av den jobben, men legg gjerne igjen en komentar til innlegget mitt :) Dette er en ren kopi av min tråd som er nevnt i dette innlegget...

Sorry at jeg er så ond, men dette er det verste jeg har sett kamerat :P Jeg burde egentlig ikke si noe, jeg er jo like ille selv ;)

Endret av ovl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som er ille med denne tråden er at første posten er ganske lite informerende + posten til Ovl. Gutten må jo få lov til å spørre om han vil :P Blir litt rart hvis tja si Ozzy åpner en tråd å spør etter tips til en ny gitar, at feks jeg skulle skrevet: "Du har jo en god gitar fra før, så dette her blir for dumt. Kan noen bare slette denne tråden, helt bak mål".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.