Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Big Bends Nut Sauce.


Tommern

Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd den? Funker det slik de hevder, at du kan bende og bende uten at gitaren blir sur ? B)

Fungerer helt fint, men hvis du har en oversadel (nut) som kniper eller er dårlig justert kan du ikke forvente deg mirakler heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det jeg gikk for var å først få en bekjent av familien til å sjekke at nutten var riktig filt ut på LP'en min og så har jeg bare brukt bly fra en vanlig blyant :P har bare tatt strengene ut fra sporene og skavet av litt bly opp i sporene, funker som bare rakkern ;) siden han som sjekket nuten er en pro gitar-tech og en familie venn så ble det gjort skikkelig og gratis :D

men helt seriøst så fungerer vanlig blyant bly kjempe bra, just so u know ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det jeg gikk for var å først få en bekjent av familien til å sjekke at nutten var riktig filt ut på LP'en min og så har jeg bare brukt bly fra en vanlig blyant :P har bare tatt strengene ut fra sporene og skavet av litt bly opp i sporene, funker som bare rakkern ;) siden han som sjekket nuten er en pro gitar-tech og en familie venn så ble det gjort skikkelig og gratis :D

men helt seriøst så fungerer vanlig blyant bly kjempe bra, just so u know ;)

He he. Joda, er klar over det, har brukt blyant siden midt på -60 tallet jeg :D Men så leste jeg altså om denne nøttesausens fortreffelighet et eller annet sted, og lurte på om noen kunne skrive under på det :D ... Og det var det jo flere som kunne ... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he. Joda, er klar over det, har brukt blyant siden midt på -60 tallet jeg :D Men så leste jeg altså om denne nøttesausens fortreffelighet et eller annet sted, og lurte på om noen kunne skrive under på det :D ... Og det var det jo flere som kunne ... :D

ja har lest en del positive ting om den sausen selv, så hvis jeg snubler over den noen gang skal jeg ikke se bort ifra at det er en stor sjangs for at jeg går til innkjøp av litt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.