Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Min nye drømmegitar:


IntoTheVoid(HCGJ)

Anbefalte innlegg

Den der gitaren tror jeg vil høres og føles helt ekstremt bra å spille på. Til 12000 får du ikke andre merker med BÅDE: neckthrough, 24 frets, Seymour Duncan, Floyd Rose, Mahogany, Vintage Sunburst på flammelønn (som jeg synes er UTROLIG tøft).

Vil tro den er et veldig godt kjøp.

Men husk at det står 1600$ og det blir før gitaren kommer til Norge oppmot 17000. Husk på at toll trekkes av pris OG frakt... Og du trenger jo en hardcase til en så lekker gitar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der gitaren tror jeg vil høres og føles helt ekstremt bra å spille på. Til 12000 får du ikke andre merker med BÅDE: neckthrough, 24 frets, Seymour Duncan, Floyd Rose, Mahogany, Vintage Sunburst på flammelønn (som jeg synes er UTROLIG tøft).

Vil tro den er et veldig godt kjøp.

Men husk at det står 1600$ og det blir før gitaren kommer til Norge oppmot 17000. Husk på at toll trekkes av pris OG frakt... Og du trenger jo en hardcase til en så lekker gitar.

På diverse nettsider står den prisa til 1195$. Så det blir jo iallefall 400$ mindre å ta merverdiavgift på.

Veit om en fyr på Harmony Central (han er moderator) som jobber i ei gitar-sjappe der borte. Har dei Brian Moore gitarer, har dei prismatching på MF, me hardcase, pluss employee-rabatt dersom han kjøper gitaren.

Blir vel billigere, men alltids en sjans fpr å bli svindla. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes treverket var veldig fint.. ikke headstocken.. men det viktigste er jo ikke hvordan en gitar ser ut.. låter den og føles den bra, er jo det det som har mest å si.. det er som med damer (hehe).. de som bare er fine, går man lei av etter kort tid.. mens de som har noe bra i seg (og selvfølgelig ser bra ut!) blir bare finere og finere og bedre og bedre.. hehe.. cheeeeeezy sammenlikning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.