Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Satyricon gitarist tilbyr gitartimer i Oslo


Gildas

Anbefalte innlegg

Hail, har hadt noen gitartimer med gildas å jeg må si at han er en veldig dyiktig gitarist/gitarlærer.

Han lagde et dritbra øvingsprogram som forbedret gitarspillingen jævlig mye.

Anbefaller gildas til de som ser etter en gitarlærer, spesielt til de som spiller metal:D

asmodeus

Nice to know :) må bare skrape sammen litt penger først :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Kan fort hende jeg vil ha en gitartime. Flytter til Gjøvik om en to ukers tid, og har egentlig ganske mange spørsmål. Faktisk, er det en teknikk jeg har lett etter en gitarist som klarer å gjøre (hammer-ons alá petrucci/fiolinister.), til ingen nytte.

Så om du er i Oslo til rundt sen-september, kan dette være interessant!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei,

Jeg er gitarist i Satyricon siden 2007 og jeg tilbyr gitartimer i Oslo nå - hos deg!

Jeg spiller rock, pop, jazz (gipsy jazz, be-bop og mer moderne ting) og selvfølgelig metal. Jeg kan hjelpe deg med allt fra oppvarmingtekniker til onstageperformans. Jeg underviser teori (skaler, akkorder, moder, osv.), teknik (alternate picking, sweeping, gipsy "pompe", osv.), ørplukking, improvisasjon, osv. Bare si da du vill gjøre bedre og vi kan jobbe på det! Prisen avtales direkt med meg.

Jeg har en lang erfaring i gitarundervisning og får veldig gode resultater. Bare ta kontakt per MP hvis du er interessert!

Mvh

Gildas Le Pape

www.myspace.com/gildaslepape

Heisann

Spiller med Steinar du'a? Har møtt Steinar i diverse familieselskaper opp gjennom (SGs søster er gift med min onkel...). Cool kis med peil det også B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Hei alle,

Først innlogging på veldig lenge her og jeg ser mange ubesvarte meldinger i innboksen min: ja, jeg spiller fremdeles med Satyricon og ja, jeg tilbyr fremdeles gitartimer i Oslo! Bare skriv ta kontakt her eller på FB :-)

Hilsen,

Gildas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.