Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Satyricon gitarist tilbyr gitartimer i Oslo

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er gitarist i bl.a. Satyricon siden 2007 og gir gitartimer hos meg i Oslo. Jeg har undervist i mange år og underviser i de stilene jeg spiller: rock, pop, jazz (mest djangostil, men også mer moderne ting) og selvfølgelig metal i alle varianter.

Fokus på flere område, bl.a. teori (skaler, akkorder, moder, osv.) teknikk (alternate picking, sweeping, gipsy "pompe", osv.), ørplukking, improvisasjon, osv. Bare ta kontakt per MP hvis du er interessert!

Mvh

Gildas Le Pape

Endret av Gildas
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Det er selvfølgelig greit med en enkel time når du har lyst. En "time" med meg er jo 60 minuter. Og ofte litt mer faktisk, så at vi har tid å snakke om flere aspekter av musik i stedet for å bare fokusere på en del øvelser. Det er for eks. muligt å snakke om jobben som proffmusiker (turné, utstyr, lyd, spons, sceneshow, osv.), ørplukkingtekniker, live-tips, osv. :-)

G.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hail, har hadt noen gitartimer med gildas å jeg må si at han er en veldig dyiktig gitarist/gitarlærer.

Han lagde et dritbra øvingsprogram som forbedret gitarspillingen jævlig mye.

Anbefaller gildas til de som ser etter en gitarlærer, spesielt til de som spiller metal:D

asmodeus

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.