Gildas 0 Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 (endret) Hei,Jeg er gitarist i bl.a. Satyricon siden 2007 og gir gitartimer hos meg i Oslo. Jeg har undervist i mange år og underviser i de stilene jeg spiller: rock, pop, jazz (mest djangostil, men også mer moderne ting) og selvfølgelig metal i alle varianter.Fokus på flere område, bl.a. teori (skaler, akkorder, moder, osv.) teknikk (alternate picking, sweeping, gipsy "pompe", osv.), ørplukking, improvisasjon, osv. Bare ta kontakt per MP hvis du er interessert!MvhGildas Le Pape Endret Oktober 21, 2012 av Gildas Lenke til innlegg Del på andre sider
andersio 0 Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 Hvor mye skal du ha per gitartime? Lenke til innlegg Del på andre sider
Gildas 0 Skrevet April 20, 2010 Forfatter Share Skrevet April 20, 2010 Mellom 400 og 500, det kommer an på hvor du bor (det er jeg som kommer hos folk).G. Lenke til innlegg Del på andre sider
jonta 228 Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 Er det greit med "dropin" alltsä en time nä og da?Jeg er nä i Dresden og kommer tilbake för Juni.Jeg bor en liten bättur i fra Oslo. Lenke til innlegg Del på andre sider
Ralph Fenix 0 Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 Hei, lurte bare på om det er snakk om klokke timer (60 min.) eller skoletimer (45 min.) bare spørr siden jeg har hatt begge deler hos gitarlærere før Lenke til innlegg Del på andre sider
Gildas 0 Skrevet April 22, 2010 Forfatter Share Skrevet April 22, 2010 Hei!Det er selvfølgelig greit med en enkel time når du har lyst. En "time" med meg er jo 60 minuter. Og ofte litt mer faktisk, så at vi har tid å snakke om flere aspekter av musik i stedet for å bare fokusere på en del øvelser. Det er for eks. muligt å snakke om jobben som proffmusiker (turné, utstyr, lyd, spons, sceneshow, osv.), ørplukkingtekniker, live-tips, osv. :-)G. Lenke til innlegg Del på andre sider
Kjutte 2 Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 off topic, men jazz lounge soloen din er jævlig bra!! knallfraser! Lenke til innlegg Del på andre sider
Gildas 0 Skrevet April 23, 2010 Forfatter Share Skrevet April 23, 2010 Takk for det Lenke til innlegg Del på andre sider
nikotro 1 087 Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 off topic, men jazz lounge soloen din er jævlig bra!! knallfraser! Må si meg helt enig, og fikk lyst til å ta noen timer Lenke til innlegg Del på andre sider
Gildas 0 Skrevet April 23, 2010 Forfatter Share Skrevet April 23, 2010 Ett par videos her: (jazz lounge soloen) (shred à la Gambale) Lenke til innlegg Del på andre sider
Ralph Fenix 0 Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 Er kjempe keen, men har ikke penger eller tid akkurat nå... Hvor lenge står tilbudet? Lenke til innlegg Del på andre sider
Gildas 0 Skrevet April 26, 2010 Forfatter Share Skrevet April 26, 2010 Så lenge at jeg er i Oslo og har tid! :-) Lenke til innlegg Del på andre sider
Ralph Fenix 0 Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 hehe ok du har ingen sånn ca. tidsramme da? Lenke til innlegg Del på andre sider
Gildas 0 Skrevet April 26, 2010 Forfatter Share Skrevet April 26, 2010 Jeg bor jo i Oslo! Send meg MP om du vill. Lenke til innlegg Del på andre sider
asmodeus 0 Skrevet April 27, 2010 Share Skrevet April 27, 2010 Hail, har hadt noen gitartimer med gildas å jeg må si at han er en veldig dyiktig gitarist/gitarlærer.Han lagde et dritbra øvingsprogram som forbedret gitarspillingen jævlig mye.Anbefaller gildas til de som ser etter en gitarlærer, spesielt til de som spiller metal:Dasmodeus Lenke til innlegg Del på andre sider
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå