Web Analytics
Jump to content

Shine on You Crazy Diamond (Part 1)

Goatboy
 Share

Recommended Posts

Gjorde et forsøk på siste halvdel av part 1 forleden (med en falleferdig Mexico Strat), og hadde satt pris på tilbakemelding. :)

Brukte et backing track fra Total Guitar. Akkordene som havner på toeren var der fra før, så de kan jeg ikke ta æren for. Kan også nevnes at lyd aldri har vært min sterke side.

http://www.youtube.com/watch?v=tssMis6_wq8

Takk for den gitt! Mamma hørte den og kom med kommentaren "ja, når du kan spille sånn skal du få lov å spille høyt". Hun ble litt paff når jeg svarte med "Ja, sånn spiller folka på forumet vet du" :lol:

Det var veldig bra! Likte tonene din veldig godt, at du har litt mer distortion og sustain enn orginal versjonen gjør seg bare godt. Bendinga de er også veldig fin, og fin vibrato! Overalt, kjempe bra spilt. En dag klarer jeg nok SOYCD like bra som deg ! :)

Takk til begge to!

Jeg tror jeg prøvde først uten palm mute, og syntes ikke det hørtes helt bra ut. Men det finnes jo såklart en mellomting kom jeg på nå. :lol:

Og ja, jeg tror du har helt rett i at dette er part 2. Jeg trodde også det først, men dobbeltsjekket med youtube, hvor det virker som om de fleste mener part 2 er den delen med slide.

• 4 weeks later...