Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Elektriske Trommer..


Per

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om de da?

For min del synes jeg det ikke er noe særlig bra...

Jeg prøvde dem nede på lokalsjappa Hagstrøm, det vakke noe særlig tess..

Kanskje litt fett hvis man bor i leilighet og absolut ikke må bråke.. Men Å bruke 10000 på noe sånt... Nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har missforstått litt hvis du mener at å bruke 10000 på noe sånnt er tull..

Det er forsåvid rett at å bruke 10 000 er tull! For skal du ha synthtrommer med den avanserte(brae) modulen må du opp i 30 000...

Å har du brae synthtrommer er det konge! :D

Maaaaannnnnggggee kilo lettere, bråker ikke like mye til de andre i huset om du bruker hodetelefoner, slipper å mikke opp ("færdigoppmikka")!

Det er jo en genialt så lenge du har de litt dyrere trommene!

Spilte på den billigserien til roland.. Hørtes ut som om trommene var progga på opptaket etterpå.. "falsk datalyd"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg DIGGER jo elektriske trommer da :D hehe .. det skal sies .. helt vanvittig fett det kan være i riktig setting.. Derfor har jeg skaffet meg Native Instruments ; Syntetic Drums samplepakka.. heilt fantastisk ..

Now thats what i call nice sounds

Nislefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

V-Drums paddene til Roland er nice å spille på ..

hadde fint kunnet ha et sånnt! De låter jo knall

Hørte et slikt trommesett live på TG, og det var absolutt ikke det samme, dette lød veldig tamt, med lite trøkk og rett og slett dårlig trommelyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det låter ikke likt som et vanlig trommesett nei. Jeg sier ikke du ikke hører forskjell , men det kan gjøre jobben helt ok .. Men jeg ser på dets sterkeste side som det at folk som bor i blokk leilighet osv kan øve og spille så mye de orker ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det ene orkesteret jeg spiller i bruker Trommisen D-DRUM, jeg synes det låter utrolig bra. rekner med at enheten og mikkene koster mere enn 10 000 da + at du må ha et någenlunde bra akkustisk slagverk også. Symbalene er veldig viktige + noen gode overheadmikker.. Men du kommer ikke serlig langt med 10 000, om du skal ha en bra slagverklyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ter jo kanskje ganske nyttig for de som driver på hjemme og rekorder og sånn.. slipper jo å kjøpe mic sett da...

Men det på hagstrøm vakke no bra..

Ride dugde opp my ass dårlig eneste så var kult var alle de kule snare lydene... :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.