Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Butikk med gitar-elektronikk...


Anbefalte innlegg

Joda, det er sant det, men du som kjøper må jo forsikre deg om det med momsen da.

Uansett så etterspør trådstarter en "butikk i Østlandsområdet" så de fleste innlegg her er jo skivebom uansett da.

Ja, ønske og behov er å kunne snakke med en fagmann, over disk, peke, spørre, få forklaringer, osv, slik man gjorde før det fantes Internett ;) Fikk et tips i en annen tråd om ei sjappe i Fredrikstad som skal sjekkes ut. B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ønske og behov er å kunne snakke med en fagmann, over disk, peke, spørre, få forklaringer, osv, slik man gjorde før det fantes Internett ;) Fikk et tips i en annen tråd om ei sjappe i Fredrikstad som skal sjekkes ut. B)

Men... siden du bor i Stathelle, så burde det jo være noen muligheter på din side av fjorden?

Hva med Skien, Porsgrunn, Larvik, Tønsberg eller Sandefjord?

Fant denne på ABC Startsiden:

http://www.musikk-elektronikk.no/ - Nøtterøy

Dette er et engrosfirma, men en telefon dit kan sikkert gi deg noen tips om hvem som er sluttforhandlere nær deg.

Sjekk denne for flere alternativer:

http://www.startsiden.no/musikk/bransjer_og_bedrifter/instrumenter_og_utstyr/indexGEO.html

Endret av sarge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men... siden du bor i Stathelle, så burde det jo være noen muligheter på din side av fjorden?

Hva med Skien, Porsgrunn, Larvik, Tønsberg eller Sandefjord?

Fant denne på ABC Startsiden:

http://www.musikk-elektronikk.no/ - Nøtterøy

Dette er et engrosfirma, men en telefon dit kan sikkert gi deg noen tips om hvem som er sluttforhandlere nær deg.

Sjekk denne for flere alternativer:

http://www.startsiden.no/musikk/bransjer_og_bedrifter/instrumenter_og_utstyr/indexGEO.html

Takker for tips. Men jeg leter etter en som kan litt utover det vanlige, har noen spesielle utfordringer her :D Er en kar i Skien som bygger gitarer, skal snakke med ham før jeg kjører ut av området. Men tanken bak denne tråden var altså å få sjekket ut om noen visste om noen som utpeker seg som dyktige, slik at jeg vet hvor jeg kan henvende meg om jeg sjøl ikke finner løsninger i nærheten B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si jeg lurer på hva du lurer på, hvis du mener folk her ikke kan svare.. Det er liksom elektronikk ingeniører her og gitar elektronikk er omtrent like avansert som Duplo..

Svarer bare kjapt her og nå... må gå... Problemet er ikke mine tanker om kompetanse her blant forumittene, en eller flere. Problemet er min egen kompetanse. Hjælper ikke meg en dritt med lange kompetente utredninger når jeg ikke skjønner hvordan jeg skal gå frem uansett. Dette handler ikke om en enkel loddeoperasjon, det handler om å velge en av fire alternative modifikasjoner foreslått av Fishman på en Tele med Piezo i bridge, og preamp med mulighet for å blende piiezo og mag's. Og da vil jeg gjerne snakke med han / hun som skal gjøre jobben, se på alternativene med forskjellige konsekvenser, gjøre et valg, skaffe de nødvendige duppeditter, og så få jobben gjort. See ??

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, så du leter med andre ord etter noen som skal gjøre en jobb for deg også ja. Vel, det blir noe annet ja :)

Tja, om ikke noe annet, så kanskje et tillegg... Jeg leter etter en butikk, med fagfolk og duppeditter, som kan svare på mine spørsmål, og skaffe det som trengs. Og om de også kan gjøre jobben, eller henvise meg, eller forklare meg at jeg bare skal flytte den ledningen dit, og den andre hit, det er i utgangspunktet neste fase.... :D

Innledningsvis leter jeg etter en " Butikk med gitar-elektronikk...." for der finnes forhåpentligvis også fagfolk .... B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.