Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Valg av Overdrive/Distortion


Mortius

Anbefalte innlegg

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Okey, jeg har så godt som bestemt meg for Catalinbread DSL. Jeg har ikke funnet en eneste negativ kommentar om den noe sted (noe jeg synes er veldig merkelig, men lovende) og demoene er også veldig overbevisende. Jeg tenker å bestille den fra Vintagegitar. Hvor mye koster frakten derifra for en enkeltpedal? Er det noe forskjell i pris på oppkrav og faktura/forhåndsbetaling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har både BB Preamp og Ibanez Ts9 og kan anbefale begge, spesielt BB Preampen ;)

BB preamp er bra greier, men vet ikke om disse pedalene er det første jeg ville anbefalt om jeg leita etter plexilyd..

Om du er interessert i TS-9, kan du forsåvidt få kjøpe min.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen må da vite hva det vanligvis koster å sende en pedal i posten, og om det er noe forskjell på oppkrav og forhåndsbetaling?

Minar på eg har betalt rundt 100-lappen for frakt på pedalar i fra VG. Dei sender forøvrig ikkje i oppkrav, kunn forhåndsbetaling/faktura...

Om du ikkje har bestemt deg 100 %, sjekk ut T-Rex Mudhoney...fantastisk allsidig vreng-pedal i mine auge! Alt i fra herlig overdrive til saftig distortion (ikkje type metal-distortion riktig nok...) Ikkje er den dyr heler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.