Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Beck in business backingtrack jam!


Alijens

Anbefalte innlegg

Dette er meg som spiller over en backingtrack som heter Beckism! Her så høres jeg mere ut som Vai enn Beck:) Men det var ikke meninga og høres ut som noen av dem.

Sånn passe fornøyd med soloen.(den var kulere i går) Litt lav gitarlyd. Soloen har tilogmed ett lite tema som jeg gjentar ett par ganger.

Edit! Beck in business heter backing tracket!

Endret av Alijens
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er meg som spiller over en backingtrack som heter Beckism! Her så høres jeg mere ut som Vai enn Beck:) Men det var ikke meninga og høres ut som noen av dem.

Sånn passe fornøyd med soloen.(den var kulere i går) Litt lav gitarlyd. Soloen har tilogmed ett lite tema som jeg gjentar ett par ganger.

Hvor kan backingtracket lastes ned, forresten? Det kunne ha vært moro å prøve seg litt på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje litt for mye floyd enkelte steder, men dette er lett det beste jeg har hørt av soloering her inne. Imponerende!

Tusen takk!:)

Hørt mye på Pink Floyd så det skinner nok igjennom. Selv om jeg faktisk ikke klarer og høre det selv her. Men jeg tar det som ett kompliment jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Kjempebra! Og nok et bevis på at "less is more" Mye mer behagelig å lytte til dine saftige lange toner enn pointless "se hvor fort jeg kan spille" shredding.

Nydelig sololyd forresten. Kan du si litt om lyden?

Tusen takk! :)

Lyden er en preset på Guitar Rig 4 som heter Texas hot lead som jeg har lagt til litt distortion og brukt stomp compressor.Har også forandra delay og reverb settingene. Vet ikke helt åssen jeg poster preseten fra GR4 men jeg kan sikkert gjøre det hvis noen ønsker det. Alt er tatt opp på GR4 og lagt til etterpå med windows moviemaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.