Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny Gitar m/ Bilder!


spz

Anbefalte innlegg

Vel og merke er det en uke siden, men tenkte jeg skulle dele gleden med dere andre her også :)

Som beskrivelsen sier er dette en 1979 Gibson Les Paul Custom. Halsen ble limt på kroppen dag #142, 38 dager før jeg ble født, og sleng på tid for å lakke og installere hardware så kanskje vi ble "født" på samme dag :wub:

Den er i veldig god stand og alt på den er originalt, minus knottene som nylig knakk og som jeg byttet ut med offisielle Gibson . Båndene har massevis med liv i seg, den har volute og delig passe tynn hals, men har ikke tatt ut pickupsene for å sjekke hvilke som står i. Spiller og låter som et uvær også :D Veier forøvrig 4.4kg.

Dette er forsåvidt min første Gibson da jeg gjennom årene har spilt på Ibanez -> ESP -> Dean USA (i den rekkefølgen), tipper denne lett sklir inn blandt mine to kjære Dean V'er!

På tide med litt bilder, ha en feiende flott fredag!

web.jpg?ver=12713484130001

web.jpg?ver=12713484140001

web.jpg?ver=12713485150001

web.jpg?ver=12713486030001

Litt dass-rocking, a'la Vinnie Vincent, er vel aldri å forakte?

IMG_0629.jpg?derivative=medium&source=web.jpg&type=medium&ver=12707550790001

Endret av spz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville byttet ut alle de rustne skruene og polert den litt, men ellers ser den MEGET velholdt ut.

Nei, nei, nei. La den være som den er.

Edit: 9,7 kg? Det var ikke småtteri... :blink:

Endret av Audun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah! Lekkert, lekkert.

Ville byttet ut alle de rustne skruene og polert den litt, men ellers ser den MEGET velholdt ut.

Veldig mørkt gripebrett, er det ibenholt?

er du gal eller?

Når man først har en god gammel classic gitar, bytter du ikke ut slitte deler og polerer den.. gitarer er til å bli spillt på, ikke til å ha ramma inn på veggen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.