Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ralph Myerz & The Jack Herren Band Kr.sand 13/8


Dragon

Anbefalte innlegg

Igår var det stor dag på studeistartfestivalen i Kristiansand. Vi fikk stor-besøk av electronica-kongene ralph Myerz. Showet var HELT enormt, og selv om man ikke liker electronica så vil du like showene deres. Jeg ALDRI sett større spilleglede. Tarjei Strøm (trommer) var interaktiv med publikum og lagde et skikkelig gromshow, settet varte i mer eller mindre halvannen time og det var akkurat passe, for du gikk fra konserten å ville ha mer, og det er da jeg ser på en konsert som vellykket, når du ikke er lei av musikken til bandet når du går.

Festivalen fortsetter ikveld med banda: The Brand, Black Debbath (EGIL!!!), Jim Stärk og Span. Jeg gleder meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg så Ralph Myerz i går på Øya .. og jeg blir stadig vekk imponert over Tarjei aka Talentet. Gutten er vel kanskje 20 år nå , nettopp fylt 19 første gang jeg så han med Magnet på John Dee.. Han er en av norges desidert beste trommiser.. han kan spille alt , og han DIGGER det!!! det smitter så sinnsykt å se på han når han spiller :D for han elsker hvert slag..

hørt en del på Ralph Myerz & the Jack Herren band i det siste. Og kan ikke helt si jeg ikke blir litt lei av det på skive (selvom jeg liker mye elektro ting) .,. men live går det ikke an å ikke digge det.. jeg smilte hele showet!! de er så GROOOVT flinke på scenen , de får deg med og de er konge å se på .. står på trommesettet og spiller av full kraft mens han kaster rundt på armene og ser inn i kamerat og gir slengkyss på storskjermen :D jævli kult show!!! trommesoloer som ikke ligner grisen og når de ikke spiller står de foran på scenen og rocker med publikum... helt villt!!

Stemningen i middelalder-parken i Oslo når det var 10 000 mennesker der (heeelt fullt på hovedscenen) var ikke til å beskrive.. det pumpet i publikum , og alle var kjempeglade og tilogmed de som ikke kan danse danset :D spesielt en rusa kan som sto foran meg som gjorde en merkelig twist mellom Saturday Night Fever style dansing og 1-manns Dirty Dancing :P litt forvirrende, men jævli underholdene..

Helt RÅTT show!!!

ALL ære til Tarjei!! og for en hyggelig fyr i tillegg!!! Smiler ennå

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg så Ralph Myerz i går på Øya .. og jeg blir stadig vekk imponert over Tarjei aka Talentet. Gutten er vel kanskje 20 år nå , nettopp fylt 19 første gang jeg så han med Magnet på John Dee..  Han er en av norges desidert beste trommiser.. han kan spille alt , og han DIGGER det!!!  det smitter så sinnsykt å se på han når han spiller :D for han elsker hvert slag..

hørt en del på Ralph Myerz & the Jack Herren band i det siste. Og kan ikke helt si jeg ikke blir litt lei av det på skive (selvom jeg liker mye elektro ting) .,. men live går det ikke an å ikke digge det.. jeg smilte hele showet!! de er så GROOOVT flinke på scenen , de får deg med og de er konge å se på .. står på trommesettet og spiller av full kraft mens han kaster rundt på armene og ser inn i kamerat og gir slengkyss på storskjermen :D jævli kult show!!!  trommesoloer som ikke ligner grisen og når de ikke spiller står de foran på scenen og rocker med publikum... helt villt!!  

Stemningen i middelalder-parken i Oslo når det var 10 000 mennesker der (heeelt fullt på hovedscenen) var ikke til å beskrive.. det pumpet i publikum , og alle var kjempeglade og tilogmed de som ikke kan danse danset :D spesielt en rusa kan som sto foran meg som gjorde en merkelig twist mellom Saturday Night Fever style dansing og 1-manns Dirty Dancing :P litt forvirrende, men jævli underholdene..

Helt RÅTT show!!!  

ALL ære til Tarjei!! og for en hyggelig fyr i tillegg!!! Smiler ennå

Nilsefix

Var der jeg og. HELT ENIG.

Ralph Myerz var hekt syyykt bra. Trur det er den beste trommisen jeg har sett live ever. (klønete nok at han trønderen som introduserte euroboys 20min før, mente at trommisen var oppimot verdens beste trommis(for ikke å nevne hva han sa om gitaristen) Men de ble jo så rundjult av Ralph Myerz.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeah! Euroboys kan ikke måle seg med noe ... Ralph er klassen over.. Men ikke HELT like fett på skive.. men etter konserten har jeg begynt å like låtene på skiva litt og.. jeg skal nok til platesjappa når de slipper ny skive midt i september

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.