Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Navn på metalband nå for tiden


Leonard

Anbefalte innlegg

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Natalie Portman's Shaved Head

Det er et stk bra bandnavn.

Lange bandnavn er ofte ting som setter seg, i forhold til å kalle bandet sitt noe obskurt som høre metal ut. Ser jo bare hvor mye dritband(antar jeg) som dere tydeligvis husker navnene på.

Ord som blir metalsammenheng er ofte brukt fra før og da er sjansen større for at man kan kalle seg I MAKE CHICKEN SALADS IN HELL noe man kommer unna med.

I tillegg er det bare et bandnavn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et stk bra bandnavn.

Lange bandnavn er ofte ting som setter seg, i forhold til å kalle bandet sitt noe obskurt som høre metal ut. Ser jo bare hvor mye dritband(antar jeg) som dere tydeligvis husker navnene på.

Ord som blir metalsammenheng er ofte brukt fra før og da er sjansen større for at man kan kalle seg I MAKE CHICKEN SALADS IN HELL noe man kommer unna med.

I tillegg er det bare et bandnavn.

Støtter Kong Roar 100 % her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere støtter jo hverandre i alt. Om det er dumt eller ikke er jo opp til andre å dømme.

Du er så greit tett til tider. Har da faen meg like mye rett på å ytre mitt synspunkt som noen andre.

Hvordan det er relevant at jeg og død deler mange av de samme meningene jeg aner ikke. Spesielt ikke med tanke på at "dere andre", gjør det samme.

Spar meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et stk bra bandnavn.

Lange bandnavn er ofte ting som setter seg, i forhold til å kalle bandet sitt noe obskurt som høre metal ut. Ser jo bare hvor mye dritband(antar jeg) som dere tydeligvis husker navnene på.

Ord som blir metalsammenheng er ofte brukt fra før og da er sjansen større for at man kan kalle seg I MAKE CHICKEN SALADS IN HELL noe man kommer unna med.

I tillegg er det bare et bandnavn.

Nice bandnavn det B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye man må forholde seg til i musikkbransjen gitt.

Det er helt greit med kort hår i metal, men du må for all del ikke gå utover de uskrevne bandnavn-reglene..

Eller var det ikke lov med kort hår likevel?

Eller har dette sammenheng med om man har et medlem på synth eller ikke?

Må bandnavnet være kortere enn platetittelen?

Det finnes større problem i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så innviklet:

-Intill to korthårede bandmedlemer er greit, såframt den ene av de to er i bakgrunnen, enten bak trommer eller keyboard.

Unntak fra denne regel: Dersom begge har tatoveringer på mer enn 25% av hudoverflaten kan man ha to korthårede i front.

-Bandnavn må være kortere enn platetittel.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styggeste bandet EVER!

De så visst like jævlige ut som musikken de spiller, ja. Sjekket nettopp ut musikken deres på Spotify, og det var faenmeg ikke mye metal. Kjenner en synther-jentunge som hører på Dead By April og påstår det er ordentlig heavy metal. Herregud, spar meg.

Dead_By_April.jpg

Endret av Blackvarg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.