Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Guitar Pro 6


Neros

Anbefalte innlegg

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har kjøpt det nå. Og fy faen som jeg liker det!

Handlet inn denne versjonen selv i går kveld, og makan til mye moro for under 400,- skal en lete lenge etter.. Er et hav bedre i lyden enn GP5.. Anbefales...!!

For de som ikke vet det, så ligger det ferdig "pakker" med tabs på Pirat Bay (sikkert andre steder også) Opp til 40-50.000 låter i en pakke. Og da bør man jo ikke gå tom for låter å jamme med på... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koster det under 400 kr? wow, dette er jo løp og kjøp i forhold til Sibelius...

*pust*

Ja, Sibelius er vel bedre, men snakk om forbedringer fra GP5, som fra min erfaring hadde en del bugs som jeg regner med er rettet opp :)

Er jo ikke noe stress å skaffe Sibelius gratis ;)

Skal du tabbe ting er GP küng, skal du notere en symfoni, så anbefaler jeg nok Sibelius.

Men kjøp GP6. Forøvrig så vil jeg bare advare om at det har noen barnesykdommer og kræsjer konstant, hele tiden, så husk å lagre. Blir nok forhåpentligvis fikset i noen oppdateringer om ikke så alt for lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Faen så konge det er å mekke trommebeats i det programmet her. Legge stemmer oppå hverandre osv gjør det så enkelt! Har forsåvidt ikke kræsja på en stund, og det låter konge og er en fryd å tabbe/komponere i. Anbefales, asså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.