Web Analytics
Jump to content

Exeloume - video på Youtube

Welhaven

Recommended Posts

Hæ? Da bør du sjekke kabelen til høyttalerene/øretelefonene dine (hender det oppstår en karaoke-effekt hvis det er dårlig kontakt). Ingenting feil med vokalen her iallefall.

En Mustain-Dean, ja. Blir vel å sette i EMG på sikt tenker, jeg.

Må sjekke en gang til da.

NB! Hvis det er råe mikker du er ute etter så spiller de aktive Seymorene skjorta av EMG`S. Hvis det er den vesjonen av Mustainen du har da.......

De ble rett og slett for heftige for meg, så jeg bytta inn min hos Rebel, i en Deciever med EMG

Edited by Tambarskjelve

NB! Hvis det er råe mikker du er ute etter så spiller de aktive Seymorene skjorta av EMG`S. Hvis det er den vesjonen av Mustainen du har da.......

De ble rett og slett for heftige for meg, så jeg bytta inn min hos Rebel, i en Deciever med EMG

Det er Seymore Duncan Live Wire, ja. Har EMG i Ibanezen og liker de bedre. Iallefall i studio.

• 3 weeks later...

Fett dette. Spesielt med Chris Broderick på bass! :D

Vokalen er i groveste laget for min del, men fortsatt fett!

Takk takk... Chris Broderick på bass med Gene Simmons-moves, haha.

På debutskiva vår kommer det til å bli veldig mye variert vokal (og musikk). Fra melodiøst via thrash, death og black-ish. Akkurat slik vi liker det:P Andy LaRoque (King Diamond) skal forøvrig bidra også :P Ellers er det Ed Repka (Megadeth, Atheist, Death) som skal stå for artwork og Dan Swanö som skal mikse/mastre.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Siste aktive tråder

• Vi er et ny oppstartet band, vi spiller litt forskjellig, alt ifra Pink Floyd til CC Cowboys, vi har planer etterhvert å spille konserter osv. Tillegg lage egne låter. 
    • Hei. Hvem er dere og hvilke sanger er det snakk om å spille?
    • Hei. Vi søker etter en bassist til et band i Arendal. Vi har tilgang til øvingslokale. Sjanger, rock. Vi er på utkikk etter en bassist som deler lidenskap for musikk og som har god teknikk og samspill. er åpen for å eksperimentere med ulike stilarter og låter, men vi ønsker også å ha et fast repertoar som vi kan øve på og fremføre. Vi er fleksibel når det gjelder øvingstider, men vi håper du er seriøs og engasjert. Hvis dette høres ut som noe for deg, vil vi gjerne høre fra deg snarest. Vi ser frem til å snakke med deg og finne ut mer om din musikkbakgrunn og interesser.
    • Lagde en hals av alm, og holder på med en jazzmaster kropp av samme planken . Underste kroppen er av surnet lønn.
    • Takk for det. Har brukt bjørk i toppen, alm i halsen og er usikker på kropp men tror det kan være sitka gran. Fikk en stor bit fra en arbeidskollega som ikke visste hva det var.
  • http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.