Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Haiticaster


Anbefalte innlegg

Hei

Her har dere en ny lakkering av meg som jeg har gjort for ett prosjekt som har fått navnet " Haiticaster"

Vi er ett gjeng på ett svenskt gitarforum som har gått ihop og samlet deler for og bygge en gitar som skall selges til

höystbydende på en auksjonside og pengene skall gå til Haitioffrene. Her har dere en linke til siden for gitaren. http://www.pocketraindrops.com/haiticaster.html

Håper dere liker iden og se hva man kan gjöre tillsammens uten att det koster for mye.

haiticaster2.png

haiti4.png

20100314451.jpg

Endret av Öystein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svært bra! Jeg liker både arbeidet og tanken bak!

Takk for det =)=) ja det er morro når mange går sammen og skaper noe som gjör livet

kansje litt bedre for dem som har det vanskelig pga av katastrofer og sånt og vi får sikkert

se mye av sånt i framtia tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ja, dette burde det være litt mer oppmerksomhet om i musikerverdenen. Oppfordrer alle til å sende nyhetstips til musikertidsskrifter som har nyheter på nett. Det er jo en stor, potensiell kjøpergruppe av musikere der ute, og mange av dem har jo også et ekte engasjement for den verdenen vi lever i.

Synes jo denne fortjener å få en pris som er betydelig høyere enn utropsprisen, ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig bra idé! Dette skulle vært kjent over hele gitarverden, så kunne flere gitt bud=)

Ja nå er det ikke jeg som håller i auksjonen, men jeg ville ha satt ut den på ebay med en litt bedre beskrivning for å nå gitarfolk

over hele verden, dere veit jo hvor gjerrige svensker er he he he he. Men den får vell inn noen kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.