Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Dette var ett rått sett


irodo

Anbefalte innlegg

Man blir iallefall ikke bedre av å ha færre. Ingen trommeslagere som klarer seg kun med én tam. ;)  

Jeg var inne på siden til Grant Collins, han har vel verdens største sett. Og hadde ikke blitt noe dårlig av den grunn. :)

Hehe. Vel, jeg er ganske sikker på at det faktisk er veldig mange trommisser som hadde blitt bedre av å ha færre! Gi dem en skarpe, hiat, ride og bass. La dem spille på det, og bare det, i et par måneder.

Så skal du se at de kanskje har blitt ganske så mye bedre etterpå. Det gjelder i alle fall mange unge trommisser.

Når det gjelder Portnoy er jeg uenig med deg, Nils. Likte veldig godt tromminga hans før, men har mista mer og mer sansen. Joa, det er for det meste tight. Men jeg synes ikke det er noe spesielt bra. Veldig mange trommisser jeg liker bedre, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

flotteste settet du har sett? ... tørr ikke spør hvordan huset til 1.6 ser ut :-D

Som alt annet er smaken som baken :D

Syns settet er akkurat stort nok,og flott å se på. Men så er det meg da.

MP settet blir altfor overdrevet.

Kåken er bra den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anders Engen, som jeg synes er en av norges desidert beste trommiser bruker skarp, bass, 1 ride og en cymbal til + hi-hat og kanskje av og til en tom. Fyren har 8 jævla mikrofoner INNI skarptromma. Han må oppleves live.

Det er trommisen til Bjørn Eidsvåg ikke sant? Eller er jeg helt på jordet nå? Hvis det er det så er han en av mine store favoritter. Han er hlet syk på trommer =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Span er norges tighteste ... live kan du holde dem til metronom . det er jeg bombe sikker på

Tja, tviler vel på at de er tightere enn de proffe gutta i D'sound.

Sjekk ut livedvden dems. Helt sinnsykt.

Er ikke noe stor fan av D'sound på skive, men live er det ekstremt bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.