Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Sarges utstyr [sist oppdatert 2015.10.17]


sarge

Anbefalte innlegg

Altså jeg har aldri prøvd middle-pickup som er humbucker og lurte bare litt på hvordan den høres ut?

Og er det femveis switch eller treveis?

Se lenger opp for svar på hvordan 3-veis switchen virker.

Det låter jo fett som bare det. ;) Nei som sagt har jeg lite erfaring med andre gitarer, så det er vanskelig å si hva den tilfører sammenlignet med et 2-pickups design.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se lenger opp for svar på hvordan 3-veis switchen virker.

Det låter jo fett som bare det. ;) Nei som sagt har jeg lite erfaring med andre gitarer, så det er vanskelig å si hva den tilfører sammenlignet med et 2-pickups design.

Jeg lurte bare på om du hadde 3-veis switch eller 5-veis på grunn av sånn mellomposisjoner.

Ok, cool, må prøve en les paul eller noe lignende med tre pickuper på amp en gang da :P

Har stort sett bare spilt på standard lestere eller fendere med tre singlecoils, så en middle-humbucker blir sikkert kult å høre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være ærlig, så tror jeg ikke forskjellen mellom denne og en uten middle pickup er så voldsom.

Jeg synes lyden på middle-pickupen til straten min er ganske mye anderledes enn bridge og neck, og ikke på en måte jeg ville forventet, men, men, det er vel helt opp til ørene som hører den :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...
  • 3 months later...
  • 8 months later...

Takk. Mange rimelige instrumenter, men jeg liker å tro at jeg velger instrumenter som gir mye spillbarhet og god lyd for pengene.

Jeg var forresten innom 4sound i Moss nylig. De kunne fortelle at de hadde solgt mye av Squier Jaguar Short Scale-bassen og fått gode tilbakemeldinger. Det er kanskje den bassen jeg bruker mest til øving hjemme. Som sagt: Rimelig, men mye for pengene. :)

Endret av sarge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.