Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kickin' it old school


BjornN.

Anbefalte innlegg

  • Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hahah, fy faen så shabby Page ser ut der :D

Joa, men han så adskillig jævligere ut på slutten av Zeppelin da, sjekk Knebworth 1979 opptaket.. Man blir ikke hverken fet eller noen utpreget friskus av kun flytende føde tydeligvis :D

Og David Coverdale? Jeg vet ikke jeg altså.. For meg har både Coverdale og Joe Lynn Turner vært litt sånn.. noe man tidvis kan tåle.. Men det er meg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, men han så adskillig jævligere ut på slutten av Zeppelin da, sjekk Knebworth 1979 opptaket.. Man blir ikke hverken fet eller noen utpreget friskus av kun flytende føde tydeligvis :D

Tenkte akkurat på det samme :lol:

Her er forresten en fantastisk sang fra den omtalte konsert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lover jeg deg at han ikke er - se pressebildene og konserten i sin helhet. Ble mest berlinpulver og bloody mary's på Page i de siste årene.

Page var ikke helt god der - og Robert Plants stemme var absolutt ikke toppen.

Jeg har maaaaange videoer å poste her; selv liker jeg best musikken fra circa 1967 til 1993/1994, så jeg og Bjørn N. (og sikkert mange andre her også! :D) har visst mye til felles! :)

Poster denne sangen her - DIO med "Hey Angel", fra 'Lock Up The Wolves'-plata. 19 år gamle (!) Rowan Robertson på gitar! :D

http://www.youtube.com/watch?v=jzXaJ78eIIw

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.