Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kickin' it old school


BjornN.

Anbefalte innlegg

You lucky bastard ;)

Herlig å se at så mange kommer med forslag og innspill, tenkte jeg skulle legge med en klassiker fra Whitesnake :P

http://www.youtube.com/watch?v=8UyWHdXb_CY

ELSK :wub:

:wub:

Fun fact: Det var bare Coverdale av den egentlige bandbesetningen som var i videoen ... Og Adrian Vandenberg var med og ble satt inn i besetningen etter at Coverdale sparka alle i den besetningen som faktisk spilt inn sangen :lol:

Skulle ønske han beholdt John Sykes i tillegg ... Liker ikke helt at Vai ble med i Whitesnake senere, da er det bedre med Sykes ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

På den tida hadde Coverdale fortsatt litt power i pipa.

Så de live på denne tida i fjor og han er nok ikke den samme gamle, men stemmen hans har klart seg mye bedre enn Gillan som jeg så i fjor høst ...

Han var skuffende han :(

Nå er stemmen til Coverdale mye mer high-pitched syns jeg, før var den raw power :P

Edit: Sorry for to posts rett etter hver andre, men jeg så ikke Audun sin post før etter at jeg hadde posta den første :P

Endret av OssyVezzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant tiltak, denne tråden her; mye bra musikk!

Poster tittelsporet fra Possessed's "Seven Churches", som utkom allerede i 1985, og regnes som noe av den tidligste death metallen:

Legger til et spor fra Venoms debutplate fra 1981 også - dette bandet spilte en gedigen rolle når det kommer til ekstremmetallens utvikling, og de har influert band fra både den tidlige thrash- death og black metal-scenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi først er inne på David Coverdale og Whitesnake ( :) ) så vil jeg benytte anledningen til å poste denne videoen her:

Dette beviser hva Coverdale kan (kunne...), dessuten er vi tilbake til start kan man si, når vi tenker på at den første videoen som ble postet her i denne tråden var "Black Dog" av Led Zeppelin, bandet Jimmy Page spilte i... og, passende nok, ble Coverdale-Page-versjonen spilt 20 år etter Madison Square Garden-opptaket :D

Rar tilfeldighet :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.