Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Boss me-70, boss gt-10, vox tonelab eller noe annet til samme pris?


ovl

Anbefalte innlegg

Har tenkt til kjøpe noe som holder til metal, hard rock, rock og balader.

Jeg er ute etter noe som holder til hjemmebruk, live og studio. Lydkort skader ikke :)

Helst ikke noe som tar ti år å lære seg for å si det sånn...

Tips og erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut Digitech RP500 eller RP1000. Meget bra lyd, lett å bruke og god pris. RP1000 har både en fx-loop og en dedikert amp-loop for bruk med 4-kabelmetoden. Ellers er jo GT-10 en fin boks, men littegranne dyrere enn RP'ene. Til tross for at jeg nettopp skaffet meg en GT-10 synes jeg kanskje det var lettere å få god lyd i vreng og amp delen i RP350'en min (eksperimenterer nå med ekstern vreng/preamp i fx-loopen i GT-10'en).

DJ

--

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler Pod Xt Live, en kar her på forumet selger en, tror ikke det var så gæren pris på den heller. Her har du faktisk alt du noensinne kommer til å trenge :)

Sjekk ut her for videor, sounds osv.

http://line6.com/podxtlive/

Kan legge til at før jeg kjøpte Pod XT prøvde jeg ut den andre alternativene i samme prisklasse og jeg var ikke i tvil om hvem som var best :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut Digitech RP500 eller RP1000. Meget bra lyd, lett å bruke og god pris. RP1000 har både en fx-loop og en dedikert amp-loop for bruk med 4-kabelmetoden. Ellers er jo GT-10 en fin boks, men littegranne dyrere enn RP'ene. Til tross for at jeg nettopp skaffet meg en GT-10 synes jeg kanskje det var lettere å få god lyd i vreng og amp delen i RP350'en min (eksperimenterer nå med ekstern vreng/preamp i fx-loopen i GT-10'en).

DJ

--

Er det fler som har erfaring med RP1000?

Lydkort? Wah-wah?

Lurer på det samme om pod xt live...

Endret av ovl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler Pod Xt Live, en kar her på forumet selger en, tror ikke det var så gæren pris på den heller. Her har du faktisk alt du noensinne kommer til å trenge :)

Sjekk ut her for videor, sounds osv.

http://line6.com/podxtlive/

Kan legge til at før jeg kjøpte Pod XT prøvde jeg ut den andre alternativene i samme prisklasse og jeg var ikke i tvil om hvem som var best :)

Hva prøvde du?

Pod x3 live er en modell dyrere erfaringer?

Endret av ovl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva prøvde du?

Pod x3 live er en modell dyrere erfaringer?

Jeg prøvde

Vox Tonelab SE(?)

Boss GT-10

og Pod Xt og likte Pod'n best.

Tror ikke du får bruk for X3 (ja det er den nyeste versjonen), den har flere muligheter men jeg kommer hvertfall aldri til å få bruk for en del av greiene. ;)

Stikk å test dem ut du :)

Så kan du etterhvert erstatte multieffekten med pedaler litt etter litt, det gjør jeg og det fungerer bra. For du har alltid en boks som har ALT, men så kjøper jeg en delay her og en vreng pedal der og til slutt har jeg alt jeg trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.