Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Trehjulsykkel gitarnorge overkill edition volume 2?


Stiankarlsen

Anbefalte innlegg

Jeg vedder på at jeg skal klare å spille en gitarsolo på dette uten å ane hva skalaen er. Det tipper jeg flere andre klarer, også.

Bryr meg egentlig svært lite hva skalaen heter, har ikke peiling på hvordan den spilles uansett, haha :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 109
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Glukastern er visst stemt i C#. Noe sjans for komp i C# eller, ha ha ha..... Får sjekke under senga om jeg har en EB liggende i normal stemming. Regner med at "alle" her stemmer ned 1/2 tone? Yes/No. Er vel ingen som spiller metal i E?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KAARVAAG

Glukastern er visst stemt i C#. Noe sjans for komp i C# eller, ha ha ha..... Får sjekke under senga om jeg har en EB liggende i normal stemming. Regner med at "alle" her stemmer ned 1/2 tone? Yes/No. Er vel ingen som spiller metal i E?

:blush:

Spiller en del i E,men har 0 problem med å stemme ned en halvtone :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg tenker meg om er vi vel stemt ned til Db og ikke C#, eller hva sier teorinaziene?

Men uansett hvis Thorris og jeg skal få lira av oss alle SRV licks'a må vi jo ihvertfall ned i Eb ellers må jeg jo finne tuner'n min igjen og øve å sånn.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg tenker meg om er vi vel stemt ned til Db og ikke C#, eller hva sier teorinaziene?

Men uansett hvis Thorris og jeg skal få lira av oss alle SRV licks'a må vi jo ihvertfall ned i Eb ellers må jeg jo finne tuner'n min igjen og øve å sånn.......

Ja det hadde vært digg om backingen var litt blues-ish. Da kunne vi virkelig revet av noe seriøst her :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.