Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Trehjulsykkel gitarnorge overkill edition volume 2?


Stiankarlsen

Anbefalte innlegg

Hadde vært fett å gjøre noe sånt..

Ser for meg att eg og kansje kunne vært i stand til å lage en introtrack, og en backingtrack.. litt arbeid med trommeprogramering og styr er det som jeg er mest utålmodig på.. hadde vært gøy.

Akkurat nå har min stasjonære pc gått til helvette da.. Så innspilling generelt blir litt tricky.

Skal si ifra om jeg får lagd til noe, så får dere andre se om dere kan gjøre noe av det også ;)

Kansje vi ender opp med et nytt kult prosjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 109
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har jo noe erfaring med å sette sammen, og har tanker om hvordan det skal gjøres bedre og lettere for den som "syr sammen" neste gang.

Uten å gå i detaljer, kan det tenkes at jeg får litt ekstra tid til rådighet utover våren. Det er kanskje ikke det rette tidspunktet å gjøre dette på, men hvis vi kan vente i en uke eller to, vet jeg mer om jeg har tid til å bidra med dette.

For at et slikt prosjekt skal gå i orden, vil jeg nok nevne en del punkter som skal til for at det "går i boks":

- Den som organiserer, må ha litt orden i sysakene, og ha litt trening i organisering

- Den samme personen må ha evnen til å ikke gå lei halvveis, og være klar over at det er ganske mye jobb, mye mer enn man tror

- Et par knep når det gjelder det innsendte materialet, slik at de innsendte "snuttene" er greie å plassere i miksen

- "Låta" må være slik at hver deltager ikke spiller fryktelig langt. Da gidder ikke folk å sende inn. Noen sekunder på hver holder. Da unngår man også at det blir ulidelig kjedelig å høre på tilsammen. Greit med gitarsolo, men tjue minutter gitarsolo er for mye av det gode.

- Kompet kan ikke lages totalt på dugnad. Da blir det for stort, og man blir aldri ferdig. Kompet må være klart. Vi kan få med bassistene, men da må det gjøres slik at de som vil melder seg, og spiller en "runde hver" på linje med gitaristene. Evt. bass- solo som variasjon.

Når sangen er feridg, er det fort gjrot å mikse en video. Det er easypeasy i forhold til resten.

Som sagt, jeg har gjort det før, og det var veldig artig totalt sett, men masse jobb. Jeg vet om jeg har tid til å bidra i løpet av la oss si fjorten dager. Vil noen dra avgårde uten meg, er det helt greit, har ikke noe i mot det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, trehjulsykkel hadde vært så fett!! :D

Jeg har faktisk ganske mange backingtracks som en danske har lagt ut på et forum jeg vanka på når jeg bodde i Danmark, vet ikke om noen kan lage en loop av de eller noe jeg?

De har noe variasjon i seg, men man kan jo bare klippe ut hovedriffet og loope det? :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.