Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Helvete!


Anbefalte innlegg

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal love dere at de små svarte plastikk strapplockene til 25-30kr duger! De låser reima fullstendig og det er fysisk umulig for dem å gå opp. I beggynelsen kan den være så stram at den er vrien å ta av og på, men det går seg til etter hvert. Men framdeles er de mer enn stramme nok.

Skjønner ikke helt du som sier at du ikke ville brukt det på en dyr gitar. Forklar meg hvordan de går opp av seg selv!;)

Den eneste grunnen måtte være at de ikke ser spesielt fine ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha' date=' straplocks koster jo 25 kr pr stykk :wink:

ikke 200 schpenn[/quote']

Kommer jo helt ann på hvilke Strap-locks du mener...

jess.. jeg har dunlop straplock greiene og det funker også glimrende.. har aldri løsna, og hatt det i noen år

Det sa jeg, men de begynte å falle av etter 4-5 år, Jeg anbefaler Schallerne, da kan du i tillegg ta reimen av slik at den kan legges separat med gitaren uten mye stress. Kanskje mest kjekt for folk med store reimer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man skal ha det kraftigste som fins bruker man rett og slett bare Zakk Wyldes strap lock.

Selvsagt må man ha Zakk Wylde sine greier hvis man vil ha holdbarhet! Den mannen er jo så schvær og sterk at han MÅ ha ting som tåler nevene hans selv om han såvidt tar på tingene. Måtte den mannen designe en bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.