Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

The Fucking Fucker


Anbefalte innlegg

Denne forsterkeren er jo bygget ene og alene for å gjøre narr av korksniffemoddeboutiquemafien, etter det jeg har lest og skjønt. Den er stappfull av all verdens snurrige rør, og er trolig et mareritt å få til å fungere over tid. Men navnet er jo, eh, tøft, eller kanskje litt barnslig, alt etter hvordan man ser det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barbour har nok god peiling, så navnet først i en god del Svetlana-datablader og tegninger for noen år siden.

Jeg har bygget en av konstruksjonene hans, en ganske overkill preamp (Brute Force) full av parallelle rør, rørlikeretting og rørregulering og ikkeno silisium i det hele tatt. Var faktisk ikke så komplisert heller.

Har sansen for det han gjør i Metasonix også, skikkelig gi-faen holdning med synthmoduler og forsterkere med obskure rør, vanvittig vreng og vill oscillering :)

Endret av el_roffo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bygget en av konstruksjonene hans, en ganske overkill preamp (Brute Force) full av parallelle rør, rørlikeretting og rørregulering og ikkeno silisium i det hele tatt.

kult! den så grom ut på bildene http://www.astersart.net/amp/headphones/brforcea/Brute_Force.htm

brukte du 0D3 i stedet for zenere?

denne var også fin:

I chose the 6AS7G for looks; it's much bigger and lights up more impressively than a 6080.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, bruker OD3, men vurderer å se om det blir mindre støy med zenere. Har litt brumming og litt tilsynelatende tilfeldig skurring av og til. Mulig det er et av 6SN7-ene også.

Og selvølgelig må man velge rør ut i fra hva som ser best ut! Jeg brukte 6AS7, 5U4G og OD3, alle med cola-fasong :D

n863720421_316572_8874.jpg

Har blitt nødt til å bytte likeretter i ettertid, russiskproduserte likerettere liker å lage fyrverkeri...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.