Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen som skal på øyafestivalen?


Slash T

Anbefalte innlegg

jeg fikk tilbud nå om festival pass .. 1000 spenn .. hmm .. kunne gitt det for å se national bank bare , om jeg hadde hatt 1000 spenn...

Men derimot skal jeg på Lørdag , fått en billett til det.. Ralph Myerz skal sees ... Det blir bra ...

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay. Vi har fått mekka oss egen leilighet i oslo og greier :D

Det blir yo-yo og høy albu! ;)

Har drit lyst til å se Ralph også, det må bli bra. Bare /()¤&¤#%(# synd at de kræsjer med Euroboys. :( Hadde vært fett å fått med seg begge. trur det blir litt flying frem og tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faktum at du engang vurderer å se et band med Knut Schreiner i seg (feilstavet sikkert) over et konge liveband som Ralph Myerz skuffer :)

Jeg prøver for harde livet å få tak i fredags billett.. kan gi NESTEN alt for å se National Bank

Hehe :)

Jeg liker egentlig schreiner litt, svikter rockerøttene her nilsemann?

Nåja..har ikke sett noen av dem live, men må si at Ralph Myerz frister mer. DE ER BRA! Men jeg må nok få med meg noe av boysane også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bandet man egentlig må se er jo faktisk Velvet Revolver! Jeg har ennå ikke fått tak i billett (regner ikke med at jeg kommer til å få billett, heller), men hvis noen får billett: ring 90 76 84 75! Jeg er villig til å betale opp til ca 1000 for å se Slash, Duff og Matt rocke i gammel stil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEJEJEE da var vi på plass i heimen again!!

Fy rakkern for noen dager :)

Kort sammendrag av festivalen..

- Alt for mye bayer :P (Drekking fra frokost til nattmat)

- Forbanna mye lekkre damer, smårips og meloner :D

- Ekstremt bra vær alle dagene.

- Bra musikk og trøkk!

Noe av det jeg synes om noen av banda jeg så:

Black Debbath:

- Jeg blir imponert hver eneste gang debbathgutta lager lyd i mine ører. Insane syke genial perfekt politisk korrekt humor, + DET LÅTER FETT. Nyeste albumet er dritfett. Gutta er alltid klare på scenen og fyrer bokstavlig løs med krutt og rekesalat.

Synes lyden på øya var noe varierende. På black debbath synes jeg det var litt slitsom lyd. Veldig mye dypbass, samt litt grøten gitar. Med duverden å fett.

Terningkast 5

John Doe:

Så de på Norwegian Wood i 2002 og kjøpte plata dems i sommer. Helt råttttttt! Kanon rock på norsk. Bra lyd og bra trøkk fra både band og publikum. Terningkast 6

Julian Berntzen :

Helt ok å sitte i skyggen å ta seg en kreftpinne og godsnakke med damer. Terningkast 4.

Air:

Denne konserten var noe jeg gledet meg skikkelig til. Hører så og si bare på rock og blues ting for tiden, men du verden å deilig det er å renske øra sine i så bra elektronika! Hadde den nyeste plata fra før. Og jeg må si jeg ble imponert til de grader live. FY fader å kontroll gutta hadde.

Terningkast 6

Span:

Nå begynner jeg bli lei av å skrive så vi korter ned litt.

Veldig bra konsert, bra band, bra låter.

Terningkast 5

Fredag:

Silver:

Tredje gang jeg så dem. Vet ikke om jeg liker dem eller ikke enda. Uansett helt fet konsert. Ikke topp lyd, menmen.

Terningkast 4 (+/- 1 når jeg får bestemt meg)

Gluecifer:

Også treje gang jeg ser. Jeg er litt gluecifer fan, så det rocker uansett. De var veldig bra.

Terningkast 5 for en gluecifer fan.

Velvet Revolver:

Greit, det var med en del pils innabors, men jeg må si at (i allefall det jeg hørte) det var helt håpløs dårlig lyd. Låtmessig og musikals fremføring var bra, men ikke noe mer.

Terningkast: Joker

Reviews av lørdagen tar vi senere (Må stikke nå, pluss at jeg trenger litt hjelp av kamerater for minner/billedbevis:P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slash , fikk ikke sett air :( har du noen låt tips? er i elektro humør..

Lemonheads var litt kjedelig .. men Spritulized (vet det er feilstava , har dårlig tid) var kulere! det var ganske nice..

Fikk med meg Bonk også , det er noe av det mer patetiske jeg har sett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.