Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Dime Amps


Fugdup

Anbefalte innlegg

Nå er Dime forsterkerene laget av Dean klare, iallefall i USA.

De melker navnet hans ja, men prisen er virkelig bra i forhold til hva man får.

Toppen koster bare 350$ ny (ca 2000,-), halfstack 700$, fullstack 1000$.

Lydtest:

Altså, for folk som er ute etter tonen til Dimebag må jo dette være veldig bra.

Prisen gjør jo også at de fleste har råd til den. Er ikke sikker på hva den kommer til å gå for her i Norge.

Solid State gjør jo også at den funker som øvingsforsterker på soverommet etc.

Jeg syntes den hørtes meget bra ut i forhold til hva man betaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør meg forbanna at de det bruker navnet. En ting er at det kanskje er en god forsterker, men de kunne jammen gitt den ett annet navn.

Mhm, om jeg hadde kjøpt meg en slik, hadde jeg fjernet dime logoen, og kanskje tatt på en Randall logo eller noe.

Nå tviler jeg på at jeg kommer til å gå til innkjøp av en slik, ettersom jeg allerede har en SS topp.

Tube next!

Endret av Anselmo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor i all verden DEAN skal produsere Dimebag Darrell signaturforsterke når han aldri har brukt den selv. Her snakker vi om å misbruke navnet hans og omgjøre det til intet mer enn et varemerke!

Dette er uansett ikke av videre interesse for meg, da jeg aldri har vært så stor fan av selve gitartonen til Darrell at det gjør noe. Solid-state - æsj...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solidstate ja, men hva mer vil du forvente til de pengene?

Vil mye heller ha den greien der fremfor maange andre amper. Høres faktisk ikke så værst ut på klippet heller.

Kan ikke forvente rørforsterker til denne nette summen, nei. Men vi vet jo at Darrell valgte å bruke solid-state, og det til tross for at han hadde nok av penger å rutte med.

Dimebag var jo en gild gitarist med særegen stil og og kule riff i bøttevis, men har aldri kunnet like gitarlyden hans. Det blir for mye gain og litt for kaldt for min smak. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.