Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Stian Karlsens utstyr [30.04.2012]


Stiankarlsen

Anbefalte innlegg

Heihei! :D

Lenge siden sist jeg har vært innom her, så tenkte jeg skulle oppdatere litt. Er faktisk 2 år siden sist jeg oppdaterte, men slik er det hvertfall nå:

Fender Jaguar

Kjøpte denne for pengene jeg fikk for ESP'en jeg solgte, og jeg kunne ikke vært mer fornøyd med dette "byttet". Jaguaren er den beste gitaren jeg noensinne har spillt på, og er blitt fryktelig glad i den. Digger den! Kjøpte den ny på tre45 i November 2011.

t_IMG_1146.JPG

Gibson Les Paul Standard Faded:

t_34_1663696584.jpg

Kjøpte denne rett etter konfen på tre45 i Trondheim.

Har alltid vært fornøyd med denne egentlig, men etter jeg kjøpte Jaguaren så har jeg spillt mindre og mindre på den og har etterhvert nå lagt den ut for salg da jeg har lyst til å kjøpe en annen type gitarsmile.gif

Cort strat og Falconer bass

Cortstraten er min første gitar, kjøpte den i en gitarpakke i 2005. Den er faktisk ikke så veldig dårlig, hender seg at jeg spiller litt på den. Bassen er en eller annen billigbass, kjøpte den for en 100lapp for en kompis for noen måneder siden, han hadde ikke penger og MÅTTE på fylla den kvelden :lol:

t_SANY0027.JPG

Schecter C-7

Kjøpte denne av Hallstein her på forumet for 2 år siden ca. Er fornøyd med denne og spiller på den jevnt og trutt selv om jeg ikke spiller så mye heavy lengre :)

t_SANY0136.jpg

Pedalbrett og Forsterker

Har i det siste bygget meg et pedalbrett som jeg er veldig fornøyd med. Brettet er et Alnico brett og jeg har en Voodoo Lab pedal power II+ som strømforsyning, det er koblet opp slik:

Arion stage tuner

Joyo Vintage phaser

Voodoo Lab Sparkle driv

T-rex Mudhoney

EHX big muff

Joyo Digital chorus

Joyo Digital delay (høres veldig analog ut!)

Rocktron cyborg digital delay

Marshall reflector reverb

Dette er ofte koblet sammen med Boss RC-300, men bruker det også ofte rett inn i ampen. Ut i fra Loopern så har jeg en expression pedal av merket rocktron. Som dere ser på bildet Har jeg også en A/B switch, en danelectro pedal som er ræva og en Octaver som jeg ikke er fornøyd med.

t_DSC01129.JPG

Bugera BC212

Kjøpte denne i år, det er en etterligning av en Matchless forsterker. Elementene i den er byttet til Celestion V30 og Greenback. Er fornøyd med denne, men har planer om å bytte den ut i en Fender Hotrod Deluxe.

Glemte forresten å ta bilde og gidder ikke å finne fram ledninger til å overføre osv igjen, så du ser den i speilet her, tippet over på et slags feste som den forrige eieren laget, funker veldig bra! Ser ikke ut til å skade på ampen heller. Pleier alltid å bekke den opp når jeg ikke spiller da.

t_DSC01135.JPG

Lydkort og Monitorer

Har kjøpt meg et lydkort, som jeg klør etter å få testet, venter på en stasjonær PC nå, så når jeg får satt opp den så blir det innspillinger :D Har også kjøpt meg et par billige studio monitorer av merket M-Audio, syntes de har knall lyd!

t_DSC01144.JPG

t_DSC01147.JPG

Kosekrok

Til slutt legger jeg ved et bilde av kosekroken min. Alt i alt er jeg veldig fornøyd med utstyret mitt, bortsett fra forsterkeren som jeg skal bytte ut. Men har det ikke så travelt med å bli kvitt den, klarer meg fint foreløpig :)

DSC01142.JPG

Endret av Stiankarlsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rått utstyr, men jeg syns du mangler en ESP M-II Deluxe der ;)

Og kanskje en Les Paul for mye? :lol:

Tusen takk skal du ha! :)

Vil gjerne si meg enig i den første , men den andre derimot...

Får se om det blir sprengjobbing i sommer ;)

Blackvarg;

Tusen takk skal du ha!

Hehe, vet at mange ikke liker den, men jeg syntes den er utrolig god å spille på og vet at jeg ikke er alene om å mene dette heller. Men at det er en Kirk Hammet model var ikke grunnen til at jeg kjøpte den, bare for å ha det sagt;)

knakende god gitar syntes jeg!

Ja, tror nok at den er ganske så lik Jacksonen din ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Tusen takk for handelen ! :)

ble litt overrasket over hvor fint du klarer å ta vare på gitarene dine, samme med ESP LTD EC-1000 gitaren du solgte. Begge var jo så og si strøkne ! :o

Jeg er glad i gitarene mine, går over de med en mikrofiberklut og en LP-Plate renser (eller en myk tannbørste) mellom pickups, og ved broen samt på headstocken, så er det utrolig hvor bra de holder seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornøyd med sjustrenger? Fikk sjustrenger i dag (Ibanez 7321), storfornøyd! Dritkult å spille på! Hva synes du?

Er meget fornøyd, sykt artig! Grattis med ny 7-strenger da! :D

Syntes det var overraskende vra lyd i den, var også veldig god clean lyd på den, noe jeg ikke hadde trodd. Så jeg er veldig fornøyd! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er IKKE bortskjemt! :P

Jeg har gått 3 år med avis + at jeg hadde konfirmasjon i fjor, men mesteparten av pengene til utstyr kom fra avistiden ;)

fornuftig bruk av pengene iallefall... de fleste på din alder kjøper moped o.l. som de vraker iløpet av 2-3 år <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.