Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hjemmestudio til 30-35000


Anbefalte innlegg

  • Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe;P jeg skjønner ikke hva jeg skal med den:P når jeg har mixer... 100 spenn på at jeg tar feil:Pi lydsammenheng?hehe:P må kutte ned ting.. men har funnet ut at jeg trenger bare 4 heaedset, og jeg trenger ikke høytalere for jeg har et par bra hjemme=) så jeg skal nok klare å presse prisen ned jeg :Dhehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud Hans , når skal du slutte å poste om ting du ikke kan NOE om , det er greit å ha meninger om man kan LITT , men jiiisus .. Dessuten vil det ikke ha så veldig mye med lyden å gjøre før han har resten av utstyret som er profft. Mark of the Unicorn er et veldig profesjonellt lydkort , som man rett og slett ikke trenger i et vanlig studio. Vai brukerbrukte mark of the unicorn .. i starten vil jeg si et hjemmestudio er bare for å finne ut hvordan ting funker . Dessuten tror jeg nok han får absolutt like bra lyd med Delta kortet , for converterene osv i de korta har også fått sinnsykt bra kritikk ...

å sløse penger på å kjøpe et top of the line lydkort i forhold til et nesten-top-of-the-line blir som å spille med en Anderson gitar på en micro cube .. bare at det er mindre forskjell på kortene ..

uansett .. det er bare et råd .. gjør som du vil ... tenkte du ville ha mest mulig lyd for de pengene du har , for du har mulighet med den summen å få til noe jævli bra om du bare planlegger skikkelig ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger dere livet deres i et forum? Jeg sier ting jeg mener selv! Jeg mener det er fint å ha et bra lydkort, det er MIN mening for pokker! Du skal slutte å bry deg om ALT annet av det folk sier. La meg komme med MINE meninger uten at du skal legge ut en halv side med hvor lite jeg kan om lydkort, men ja, jeg kan lite. Men jeg må få komme med meninger! :wink: Dette med lyden var en spøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.