Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hjemmestudio til 30-35000


Anbefalte innlegg

  • Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

mixer har veldig finr preamper til den prisen. Og veldig fin EQ.

Det er 16 innganger på miksern, men bare 8 inn på lydkortet. Dvs, kjøper du et ekspansjonskort eller noe så får du 22 inn på lydkortet.

Tror ikke det er billigere i norge dessverre. Jeg regnet dessverre ikke med moms og frakt. Bare ga deg utstyr til 35 000. DU kan kutte ut noen ting fra lista. F.eks bare ha 2 B1 mikker istedet for å også ha en C1, samt den AKG pakka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, åsså kan jeg jo gå til en musikkforetning her i nærheten å spørre de om et tilbud også da... så kanskje jeg kan legge det ut her så dere kan se på det? Tusen takk for hjelpen igjen=) Foresten, jeg tror 40 tusen går greit, hva ville du kuttet ned på da? Om jeg har bare 2 av de mikrofonene du snakket om istedefor de andre...(husker ikke navna i hodet) har det mye å si? og hva slår det ut på? noe mer jeg kan kutte ned på uten noen store forandringer i lyden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ta åsså finne noe som kommer på 40000 inkludert frakt og moms en dag du har tid... mener ikke å mase eller noe asså, men kjekt å snakke med noen som faktisk kan litt om det og ikke bare prøver å selge meg det dyreste som de i butikken;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tell over da.. du har jo så mange micer at det halve kunne vært nok ..

Jeg telte over;) Da har jeg 2 micer til gitarene, 2 vokal micer, i basstromme mic, og bare fem igjen til 4 tammer, skarptromme, hihat, raid og diverse cymbaler.... så jeg må nok ha noen fler...trenger man EQ da? om man har kobla mikseren til pc.. eller har det mye å si på lyden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oida... tenkte jeg ikke på nilsefix;P sorry! men jeg vet ikke hvem mikker som er bra til skarp og hihat og alt sånn da, men det finner jeg vel ut=) Sinnsykt ålreit av dere å hjelpe meg med dette! Og Ernieball, må jo gjerne ha en på raid da, åsså tror jeg kanskje 2 overhead mikker er best, iallefall det jeg har sett forskjellige steder... Men nilsefix, vet du om equalizeren er viktig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.