Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Nytt forsterker kjøp..


Anbefalte innlegg

Skal nå kjøpe ny forsterker-topp er planen. Hva det blir enda er litt usikkert, så før jeg i det hele tatt nevner så mye om det her, så tar jeg gjerne imot forslag.

Bare for å egentlig se om jeg overser noen muligheter, og for å bli inspirert til å gjøre riktig valg. Skriv gjerne noen ord om erfaringer, og hvorfor dette bør velges.

Jeg spiller stort sett i gata fra rocknroll til metal. Budsjett er på rundt 20k,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Warning: Forhandlerprat følger:

For 20k får du også en Diamond Phantom topp. Av mange beskrevet som den beste "JCM800" toppen ever. Akkurat det kommer vel an på øret som hører, men knalle bra låter den i alle fall. I tillegg har den en clean kanal som konkurerer med de fleste, og utklasser alt av clean kanaler andre high gain amper har å by på imo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler ENGL Special Edition E670 jeg !

Jeg var så heldig, at jeg fikk prøve en slik en, når jeg var i stockholm på tirsdag.

Det var det heftigste ENGL-Brølet jeg har vært borti på lenge, fikk helt bakoversveis jeg!

Veldig allsidig, kan gå helt fra puseclean, til brutal metal-lyd, som er så tight... rett og slett så engl-tight, at øra dine faller av!

Fikk ikke til å skru meg gjennom en brøkdel av det denne ampen har å tilby en gang, + den er litt utenfor mitt budsjett...

Må prøves !

e670_1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for tips.

Splawn er interessant ja, men da igjen, hvorfor ikke en Marshall?

ENGL SE har jeg testa en del, og det er ikke det jeg er ute etter. Da beholder jeg heller Herberten:)

Ser ut til at det står mellom rackoppsett med Axe Fx Ultra, eller å plukke opp en 2-3 forskjellige topper. Usikker på hva jeg skal velge enda...

Har både en JCM800 2003 og en Peavey 5150 på hånda, så kan kjøpe begge de, og fremdeles ha en del kroner til gode...

Valgets kvaler er vanskelige.. men akkurat i kveld heller jeg mest mot rackløsningen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har både en JCM800 2003 og en Peavey 5150 på hånda, så kan kjøpe begge de, og fremdeles ha en del kroner til gode...

Valgets kvaler er vanskelige.. men akkurat i kveld heller jeg mest mot rackløsningen:)

God, have mercy on your soul.... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for tips.

Splawn er interessant ja, men da igjen, hvorfor ikke en Marshall?

ENGL SE har jeg testa en del, og det er ikke det jeg er ute etter. Da beholder jeg heller Herberten:)

Ser ut til at det står mellom rackoppsett med Axe Fx Ultra, eller å plukke opp en 2-3 forskjellige topper. Usikker på hva jeg skal velge enda...

Har både en JCM800 2003 og en Peavey 5150 på hånda, så kan kjøpe begge de, og fremdeles ha en del kroner til gode...

Valgets kvaler er vanskelige.. men akkurat i kveld heller jeg mest mot rackløsningen:)

Har hatt begge de ampene og er ikke i tvil om at jeg hadde gått for en Axe-FX Ultra isteden!

Problemet er vel kanskje å få testa en Axe-FX, og det er ikke noe man gjør på 10min heller -Må brukes litt tid på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt begge de ampene og er ikke i tvil om at jeg hadde gått for en Axe-FX Ultra isteden!

Problemet er vel kanskje å få testa en Axe-FX, og det er ikke noe man gjør på 10min heller -Må brukes litt tid på :)

God, have mercy on you too!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.