Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Finns det någon här som vill följa med på Europaturne i sommar?


TUFFTUFFTUFF

Anbefalte innlegg

Hej, long shot det här, men vi ska dra med bandet på en miniturne till bla Tyskland och Polen runt 6-10 juli i sommar. Finns det någon här som har bil och som har lust att köra oss? Vi betalar 4000:- + att vi såklart betalar bensinpengar. Det kommer garanterat att bli mer moro än att stanna hemma :) .

Mathias

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, hadde jeg hatt bil som hadde passe størrelse, hadde jeg ikke nølt en gang !

Men desverre har jeg bare en liten BMW coupe, og da blir det ikke mye turne !

Fan, du känner ingen som har en litt större bil då :) ? Den behöver ju inte vara gigantisk men helst inte miniliten.En mininuss/russebuss typ hade ju varit perfekt, he, he, men SÅ kravstora är vi inte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Neeej, BOKA OM :) . Det hade ju varit rågöy. Vi är två svenskar och en engelsman som aldrig har kört russebuss.. sångaren är norsk men han hade inte råd med buss, vill jag minnas att han har sagt :) .

Kjæresten min har også tatt ut ferie, min tante i England har tatt ut ferie på samme tid slik at vi får huset deres i London for oss selv. Beklager, jeg skulle gjerne gjort det om ikke alt klaffet så PERFEKT nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.