Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Til Digital-shitty-moddeleringsamp, og valvestate-brukere:


Slash T

Anbefalte innlegg

Ja. Det synes jeg og.

DSL forsterkerene er helt ok, men ikke mer. 900 ampene låter shitty (Kanskje fett til eldre trash-metall) Har desverre ikke prøvet noen av Jubileums modellene Silver, 30, 35 anniversary, slash, zakk wylde. Men de skal alle være veldig bra.

Gamle valvestate serien suger maks, men er ok øvningsforsterkere.

MG serien er vel bare oppgradert valvestate, de er greie nok de.

AVT serien betegner jeg også som "øvningsforsterker" fin til å ha på rommet døtta full av effekter og greier, men har ikke noe bra tone.

Har ikke testet ut vintage reissue serien, har selv lyst på en jtm45. De skal være bra, ikke helt 100% som orginalen, men hvem bryr seg?

Det som blir gøy er de nye Handwired Series. Dette er ordentlige reissuer av 18watteren(kanskje marshalls mest ettertraktede amp igjennom tidene, dog veldig skjelden) 1959 modellen, og 20watts toppene (som jeg forøvrig har orginal fra 1973 :D (skryt,skryt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi først er i gang :)

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...ssPageName=WDVW

Her 20watts lead and bass fra netopp 73(jeg har PA verjsonen. kun noen kondensatorer i preampen som er forskjellig mellom de ulike modellene)

Her er komplett med et über skjeldent kabinett, noe som gjenspeiler seg i prisen. 2900dallars! mye er det nå for tiden? 20-21tusen?

Reproduksjonen av 20watts toppen har en listepris på over 15000! Pretty insane. Tenker ampen min ikke synker i verdi for å si det sånn, kjøpte den for 4500.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor forskjell på å kjøre kun egen gitar i monitor enn å kjøre vokal, bass, synth + +.

Dessuten har Johnson toppene på flightkasser ved siden av kabinettene, det gir bedre lyd enn at de står oppå. Oppsettet er med andre ord langt fra korrekt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.