Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Marshall JVM410


Struve

Anbefalte innlegg

Jeg bruker 410H til rock/metall og den gjør jobben helt topp til det. Andre sjangere kan jeg ikke svare for. Jeg har hatt min i tre år, den har vært mye på veien og blitt lempet og slengt mye på, men klarer seg bra. Mode-knappene bør trykkes litt på iblant, de har det med å sette seg fast.

Ved siden av god Marshall-lyd vil jeg peke på flere fordeler:

* Fotbryteren er programmerbar (kan brukes til kanalvalg, reverb av/på, FX av/på, Mastervolum 1/2) og den bruker helt vanlig instrumentkabel som kan være omtrent så lang du vil.

* Recording-utgang som simulerer 1960-kasse med SM57-mikk. Spille konsert og mangler kabinett? La toppen

stå i standby og plugg den rett i bordet. ;)

* 2 svitsjbare mastervolum

* Separat EQ for hver kanal (de tre modusene på hver kanal deler selfølgelig EQ)

* Ampen husker hvilke kanaler/modes som du har valgt å ha effektsløyfa aktiv på, samme med reverb og mastervolum 1/2. Vanvittig ålreit når du vil ha én kanal helt tørr mens du vil ha både FX og klang på en annen, ikke noe dansing på pedaler men bare ett enkelt tråkk på pedalen eller et knappetrykk på ampen.

Endret av Pellick
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.