Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarnorge har egen facebookgruppe!


Damemagneten

Anbefalte innlegg

Det blir det samme som å si at man bare skulle ha et forum.

Persolnlig så syntes jeg ikke at det går ann å bli forvirra av to facebook grupper, men det er hva jeg syntes...

Å foresten søkte jeg etter gruppa, men fant ikke den "orginale".

Vel, det er bare å søke på Gitarnorge:

http://www.facebook.com/search/?ref=search&q=Gitarnorge&init=quick

:P

Fail? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal gi dere en god grunn for at man skal bli medlem i denne gruppen fordi den andre ikke har noen administratorer. det betyr at det ikke kan bli lagt ut noe eller endret på den andre gruppen. hvis du blir medlem av denne gruppen blir du administrator selv og da kan DU legge ut ting og bilder. :rolleyes: :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal gi dere en god grunn for at man skal bli medlem i denne gruppen fordi den andre ikke har noen administratorer. det betyr at det ikke kan bli lagt ut noe eller endret på den andre gruppen. hvis du blir medlem av denne gruppen blir du administrator selv og da kan DU legge ut ting og bilder. :rolleyes: :rolleyes:

OMG! :o

Da bare måååå jeg bli medlem med en gang!!

Sorry, men synes bare en gruppe med så mange admins er en dårlig ide, og hvis det ikke er laget av adminsene på forumet ser jeg på det som feil ...

Da er det liksom ikke Gitarnorges gruppe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi se.... Jeg ER medlem på forumet, sågar støttemedlem. Jeg er innom her så godt som hver dag. Dvs. at jeg sannsynligvis får med meg det som skjer her uten at jeg trenger facebook-gruppa i tillegg.

Jeg avstår fra de aller aller fleste (meningsløse) grupper på fjesboka, og tror nok jeg skal klare meg godt uten denne også!

Beklager, men jeg ser ikke helt hvordan denne gruppa skal kunne tilføye noe til forumet.

Endret av Audun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.