Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarnorge har egen facebookgruppe!


Damemagneten

Anbefalte innlegg

Som din gode venn OVL ble informert om for kun dager siden da han startet samme tråd.. så eksisterer det to facebook grupper tydeligvis. Den du promoterer er den minste.

Her er den andre http://www.facebook.com/group.php?gid=2370397990&ref=ts

Det er jo 0 innhold på begge, så hensikten med de skjønner jeg ikke helt, men det spiller nå ingen rolle da forsåvidt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det?? Der står jo absolutt ingenting der!

Tenker jeg holder meg her jeg...

fordi vi må konkurere med den andre gruppen dessuten må vi støtte gitarnorge. det kommer til å stå ting der etterhvert. men greit hvis du ikke vil støtte gitarnorge jeg kan jo ikke tvinge deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fordi vi må konkurere med den andre gruppen dessuten må vi støtte gitarnorge. det kommer til å stå ting der etterhvert. men greit hvis du ikke vil støtte gitarnorge jeg kan jo ikke tvinge deg

Hva er hensikten med å starte to grupper da? Er det noe galt med den andre? Og jeg støtter tydeligvis ikke noen av gruppene - betyr det at jeg motarbeider det forumet jeg modererer da eller :D

He-he - det er mye jeg ikke skjønner med facebook tror jeg. Til tross for at jeg var en av de første som begynte å bruke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fordi vi må konkurere med den andre gruppen dessuten må vi støtte gitarnorge. det kommer til å stå ting der etterhvert. men greit hvis du ikke vil støtte gitarnorge jeg kan jo ikke tvinge deg

Siden dere er så ivrige etter å støtte gitarnorge kan dere gjøre det på en mer matnyttig måte:

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreslår at den minste blir fjernet, og at alle holder seg til den største så vi slipper forvirringen av å ha to grupper.

Det blir det samme som å si at man bare skulle ha et forum.

Persolnlig så syntes jeg ikke at det går ann å bli forvirra av to facebook grupper, men det er hva jeg syntes...

Å foresten søkte jeg etter gruppa, men fant ikke den "orginale".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.