Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

hjelp! med å finne gitar/forsterker


3rl3nd

Anbefalte innlegg

her dukker det stadig opp nye kriterier ser jeg. Hvis forsterkeren må kunne bæres 1/2 km med jevne mellomrom, blir det jo noe mer begrenset hva du kan kjøpe da..

Da er vel det meste over 15w og 1*12" rimelig uaktuelt. Selv det meste der vil kanskje bli i tyngste laget....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 175
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

her dukker det stadig opp nye kriterier ser jeg. Hvis forsterkeren må kunne bæres 1/2 km med jevne mellomrom, blir det jo noe mer begrenset hva du kan kjøpe da..

det er ikke et stort ptoblem og få tak i bil.

men det hadde vert greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med røramp så får du jo ganske clean lyd ved å senke volumet på gitaren og når du vil ha vreng så tar du enkelt opp volumet på gitaren og vrengen er der ;)

Slik er det ihvertfall med Oscar sitt utstyr og han bruker røramper :) (Ossyvezzy) Tenkte bare å nevne det ...

så du mener jeg bør velge røramp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så du mener jeg bør velge røramp?

Tjaaa, det spørs hvilken ... Jeg har ganske top of the notch amp da, og den er utrolig høylytt og vil absolutt ikke ambefale en sånn type "vintage" amp til en som helst vil ha en amp som kan koble til høretelefoner/ørepropper. Jeg ville anbefalt deg Erling sin Valveking, eller har han solgt den allerede? :P

Ellers har du de litt mindre Marshall komboene, Vox komboene og Fender komboene.

Nå svarer jeg uten å ha fulgt med eller lest igjenom tråden så jeg håper jeg ikke tråkker på noens tær :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjaaa, det spørs hvilken ... Jeg har ganske top of the notch amp da, og den er utrolig høylytt og vil absolutt ikke ambefale en sånn type "vintage" amp til en som helst vil ha en amp som kan koble til høretelefoner/ørepropper. Jeg ville anbefalt deg Erling sin Valveking, eller har han solgt den allerede? :P

Ellers har du de litt mindre Marshall komboene, Vox komboene og Fender komboene.

Nå svarer jeg uten å ha fulgt med eller lest igjenom tråden så jeg håper jeg ikke tråkker på noens tær :P

jeg tror jeg satser på og kjøpe en vox ac30vr som er hybrid. men som ikke har høretelefonutgang men jeg kjøper bare en tonelab.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.