Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

hjelp! med å finne gitar/forsterker


3rl3nd

Anbefalte innlegg

De fleste Fender og Gibson modellene er jo helt greie, er gitarene spesielt dårlige, vil de ikke bli produsert over tid rett og slett. Har ikke prøvd den Tele'n, men SG'en er helt ok den. Spørsmålet er jo hva du liker. Hvilke andre gitarer prøvde du da forresten? Og fungerte den Vox'en bra med Boss brettet?

jeg prøvde Gibson les paul standard for og samenligne den med.også prøvd jeg Gibson les paul jr. også noen stratocasterer og telecasterer. og Epiphone les paul standard

jeg liker begge to så det blir litt vanskelig. voxen og bossen funket bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 175
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Drit i Bossen og kjøp denne Effektbrett og forsterker i ett, og den er kraftig nok hvis du skal spille i band.

Det er meg som selger denne forsterkeren. Ut ifra det som du har skrevet tidligere i tråden er denne midt i blinken for deg. Låter mye bedre enn dagens valvetronics serie. Denne har på en måte tonelab lydene i forsterkeren som kan styres med fotbrett. Hodetelefon ut og switchbar fra 1 watt til 60 watt gjør denne forsterkeren utrolig allsidig. Ser du sier ar du vil kjøpe nytt, noe jeg ikke helt ser poenget med hvis du kan få noe du er ute etter i god stand til en billigere pris enn nytt, men det er jo selvfølgelig opp til deg. Har familie og venner i Ålgård/sandnes, så kan nok få transportert den til deg på en bra måte også.

Har også en edwards les paul med lindy fralins P90 til salgs for 6500 som i mine øyne er flere hakk bedre enn gibson studioen.

Endret av extol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er meg som selger denne forsterkeren. Ut ifra det som du har skrevet tidligere i tråden er denne midt i blinken for deg. Låter mye bedre enn dagens valvetronics serie. Denne har på en måte tonelab lydene i forsterkeren som kan styres med fotbrett. Hodetelefon ut og switchbar fra 1 watt til 60 watt gjør denne forsterkeren utrolig allsidig. Ser du sier ar du vil kjøpe nytt, noe jeg ikke helt ser poenget med hvis du kan få noe du er ute etter i god stand til en billigere pris enn nytt, men det er jo selvfølgelig opp til deg. Har familie og venner i Ålgård/sandnes, så kan nok få transportert den til deg på en bra måte også.

Har også en edwards les paul med lindy fralins P90 til salgs for 6500 som i mine øyne er flere hakk bedre enn gibson studioen.

kan du sende noen bilder av gitaren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg jæ**** lyst på Gibson les paul traditional.

er det noen som kan anbefale den.

jeg kan få meg sommerjobb! yay...........................................not

men eg får sikkert igjen når/viss eg ska selle den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.